Min modeblogg, check it out:

Kolla in den här; thefashions.blogg.se! ♥

Ha en trevlig söndag :)

Mariam

Sv. vilken fin blogg!

I like it! :*

sv; visste faktist inte innan att man kunde göra så! dålig

kul att du är med & gissar, lycka till! :D

Vad gör du? :)

Wictoria

Du är nu med och tävlar i min veckans blogg-tävling, dock hittar jag inte någonstans vad du heter så jag skriver "photolens" så länge tills du svarar. Tävlingen avslutas om en vecka, lycka till!:)

dlc

- så lite så ;D

Antonija

Det var så lite så :) Vad gör du då?

Skantz

sv; allt bra med mig ja :)

cissi

men jag menar, finns det någon kod, som gör att texten inte blir fet?

typ; no-bold, eller något?

ska du byta blogg eller ha två stycken? :)



sv: tack så mkt! :D

förhoppningvis :D

Jaaa, visst är hon söt!



Vad roligt med en modeblogg, där får jag börja titta in :D

sv: haha ja älskar fortf farmville! fast lite krångligare nu :P

Anonym

jättefin design!

PrisciLLa

vsg :)



allt bra? ^^

L I N H

svar: samma (: vad gör du? (A)

emilia

skriver du fler bloggar?

fin blogg!



vad gör du idag då? :)

Sv: Haha, stod det ? :D

Funkar den bra då? Har nämligen lite planer på att göra mig en egen, och sen köpa en.



Okej, ska checka in din blogg!

Maria

vad gör du då?

Madelene

Va tycks om min nya design? :)

Kommentera gärna, puss!

Frida

fin din nya blogg modeblogg är! :)

Allt bra med dig idag? :)

sabrija

bloggen va ju as nice !:)

Vad heter typsnittet du har som rubrik i inläggen? ♥

SV; Tack så jättemycket! :D

kan du typ skicka ditt "side-avsnitt" i stilmallen till mig, för jag håller på med en design åt en tjej som vill ha såna mellanrum . Jga har liksom glömt hur man görr.

;)

sv: aha, så syynd. Kan du kanske bara inte kopiera ut det till lilla hjälplösa mig?



Du måste självklart inte! :)

Moa

Nu ska jag plugga plugga och plugga!

sv; det får vi se... :) det tror jag nog :)

Ta chansen och ställ frågor nu på min frågestund, alla frågor tar jag sedan upp i en videoblogg, kör på! :)

ninni

sv: så bra då! :)

Whilma

sv: Den var också jätte fin. :D

josefine

härligt :D bara fint här med!

cissi

SVAR: Jag har gjort det, men det funkar inte.

vad står det i din kod?

Whilma

sv: Föresten, glöm inte och anmäla dig till dagens blogg. ( om du vill såklart. :D )

varsågod! :D

Tack fina du. :D

Maria

kollar på Gossip Girl=)

Det ska jag fortsätta göra! :)

sv: ja det är jag :) hihi =) har gjort bland annat "den kärlek du ger mig" "Varför" "det var inte dig jag älskade" :)

KItty

Jag har faktiskt kollat in den :) Du gör så... Vad ska man säga? Ordentliga collage! Snygga typsnitt, stilrent osv, ja och snygga plagg ofc :)

Hedvig

det var så lite så! :)



Detsamma ;)

Sv: Hihi :)

Vad gör du?



Fin din modeblogg blev! :D

Söt blogg! :D

sv: okej, så kul! :D

då ska jag kolla in den andra emellanåt också alltså :)

Frida

sv: Härligt! :) Det är bra med mig med :)

Hejdär!

Vad har du gjort idag? <3

josefine

javisst ;D

sv: Varför är du anonym?

E

Godnatt främling! Vi hoppas att eder sömn blir så underbar som möjligt!

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra söndag? :)

Whilma

sv: Ok. :D

Svar: Okej! :) Har du haft en bra helg då? :)

Åh häftigt med en mode blogg ! :)

Felicia

sv: ajjoo, justde ! ;dd minnen<3



vems idé ? :D

men (y) blogg :DDD

JA!

HAR LÄNGTAT ATT DU SKA SKRIVA I DEN BLOGGEN IGEN! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR