Just a long beach

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Hallåhallå! Skolan från åtta till fyra med bland annat skolfotografering, gymnastiktimme med 10 km löpning och mycket mer, mer intressant och mindre intressant. Jag bjuder på lite strandbilder jag fotade senaste helg. Längtar verkligen till Gran Canaria, 11 DAGAR KVAR! Känner att ni är väldigt avundsjuka! :) Ha en fin kväll, nu ska jag plugga och laga våfflor! ♥

TOVE♥

japp:))

K L A R A

sv: ja :)

vill också åka utomlands har redan börjat tröttna på det kalla sverige och det jar ju kanppt börjat :(

KRAM

K L A R A

sv: haha ja lyckos dig :P

hur stor chans är det ungefär att man hmnar i menyn och får vara där en vecka?

KRAM

asalea

Ok, jag är avundsjuk...

Vilka fina bilder! :)

Hur har dagen varit?

Ja, jag är avundsjuk haha! :D

SV; Allt bra ? :)

K L A R A

sv: haha okej :)

då hoppas jag att jag har det :P

KRAM

SV; Jorå det är bra , görs :)?

madde

sv: hihi=) Ofc, varför skulle man inte det?

Okej då, det kan jag väl... skoja. Nä men det är klart jag röstar på dig hihi=) Vänta lite, när var det deadlinen för tävlingen var? Det vore typiskt mig att missa det ÄNNU en gång, vore tredje gången nu ....



Åh, våfflor♥

Tilda

sv: Jag har provat men det går inge bra :s haha!



Din blogg äger ;o <3

Tilda

sv: haha, tack! <3

SV; Jaha oj , händer i morgon ? :)

Kanske ska hitta en ny höst jacka!

A

Vda ska du göra ikväll?

Jag förstår att du fota men du har väl nått för att får sådana bilder? :D

Igeland

sv: Nej, det förstod jag, den var nice :)

Men jag tänkte på din header och bilderna som var längst ner, typ höstbilder. Antar att dom inte finns på startsidan nu längre , eftersom det här inlägget finns, men ja ;)

Laila

Vilka finna bilder du tar =)

sv: ja, den låten är inte dum alls!

Vad kul att resa, riktigt avis! ;)

K L A R A

sv: okej :)

KRAM

SV; skola! :)

Millaaa

fina bilder! :D



sv; så bra :)

Igeland

sv: Ah (:

issi

Gud så fina bilder! Vill också ha en systemkamera! :( ;)

frida

vad gör du?:)

Fia

Galet fin blogg!:D

Gillar du att fota?:]

Kika gärna in min första videoblogg och säg vad du tycker:D skulle bli superglad!(A)

Ha en bra kväll

therese

din blogg är verkligen värd att följa! riktigt bra :D

ha det fint!

sv. kul att du gissade, ska lägga ut svar och länk-arna sen ;)

ASIAT

sv: jag sitter och skummar igenom bloggar och kommentarer nu, :)



är allt bra annars? :D

- ASIAT

Josefine

läget då? :D

SVAR: Åh det var riktigt snällt sagt blir så glad så =)

Ebba

Fina bilder!

Emelie

vad ska du göra idag då?:D

sv: allt bra idAG? :)

sv: allt bra idAG? :)

madde

sv: åh vad bra, nu måste jag bara ta en bild också haha:D 'blink' men får det vara på vadsomhelst egentligen, som tillhör hösten typ(A) ♥

sara

ojj springer ni 1mil på eran idrott? :s

underbara bilder verkligen! :D

Hej , fin blogg & fina bilder!

Har också en canon d1000 som jag fick när jag fyllde år . Hur länge har du haft din canon ? :D

fin blogg du har!

kolla gärna in min, kram!

http://ebesovic.blogg.se/




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR