Fototävlingens vinnare:

TEMA: HÖST
Bidrag nummer 3: mkarlstrom.blogg.se [135 röster]

Mejla dina kontaktuppgifter till mig [[email protected]] så jag kan ge dem vidare till tvspelsweb.se! Stort grattis och tack för alla fina bidrag, deltagare och röstare!

Förresten, vill du göra mig glad? Lägg en röst HÄR. Du är bäst! ♥

sv. Har lagt en röst, lycka till! :)

okeej :)

sv. Åh, det minns jag tyvärr inte, men det är ju 408 nu, så antingen det eller kanske 406/407.

Har röstat på dig =) Lycka till ;)

sv: Det stod 408 innan så när jag tryckte på rösta stod det 409. Antar att det är 409 :P

julia =)

jag har röstat! =) hoppas det går bra<3

L♥

SV; Oki doki ;) !

cissi

kommer inte ihåg, men jag lovar, jag röstade :)

E M I R A

sv: aha okej! :)

+ jag har röstat på dig! :D

anmäl dig gärna till dagens blogg , det skulle betyda mycket :)

sanna

jag har röstat! :)

Anonym

oj, det kommer jag faktiskt inte ihåg ;o

SVAR: det minns jag inte tyvärr! :/

Annie

tjusig blogg ;)

Jag har röstat :)

Lycka till!

Cissi

såklart att jag röstade på dig! :D

Allt bra :-)?

Itchi

SVAR: Vi bodde inte precis där vi bodde vid Arguineguin, och hotellet hette Sunwing Resort. Men vi badade på den stranden mycket! ♥

Rebecka

sv: jo, jag mår helt okej, jävligt trött bara ;)

sv: hihi tack :D fast jag klippte mig faktiskt inte (a)

Rebecka

sv: har röstat nu =)

:D

Rebecka

haha, kmr inte ihåg, hurså? :)

ellinore

sv ; såklart röstade jag, det blev 423 :)

lycka till ! ^^

k

yes, gjort idag? :)

välkommen tillbaka hoppas du hade de grymt kram :D

Emelie

424 vart de :)

db

425 fick jag

Annelie

Jag har röstat och det stod 426 ;) gjort dag? kram

Laila

:D

mk

har röstat nu, blev 427 tror jag :)

sv: hur vare ? :D

SIEL

klart att jag röstar tillbaka :D

428 blev jag! :D

sv; hade redan röstat men kan rösra igen! :D så kan jag kolal det kram <3 :D

A N N A

sv; jovisst, jag keep on voting! ;) <3

sv; 429 blev det om jag inte minns fel!

kram :d

Nea

Jag blev nummer 429 elr 430 när jag röstade på dej, jag är inte 100 på vilken av dem det var tyvärr <3

mk

ah de var så lite så :)

SIEL

lugnt ju, du har en riktigt fin blogg förövrigt :D

Sara

Gillar bilden :D Har du redigerat den?

Alexandra

Sv: Jag röstade och det blev nr 432!

Many hugs!

therese

Röstat

Jessica

Sådärja, nu har jag röstat :) Skitsnygg outfit du hade!

latife

nu har jag röstat <3

michelle

har röstat, lycka till! ;)

Helt sjukt så fin blogg du har:)

och du har jätte härliga bilder i bloggen:)

skulle vara jätte skoj om du ville kika in på min och säga vad du tycker:)

kram

Itchi

Min siffra va 347! När jag rösta på dig!

Nina

Jag röstade på dig, mitt nummer var 438. ^^

åååh va skoj :D har mailat dig nu! klart jag ska rösta på dig också :)

sv: ju, har röstat nästan varje dag och det gjorde jag nu också :-) oooch det blev 440 :---)

- nu har jag röstat på dig!

vad gör du då?

Sara

Sv; Ok.

Vilken plats ligger du på i Outfitstävlingen?^^

har röstat nu! :D



Kram på dig, hoppas du hade en bra resa, sötis! <3

E M M Y

BLI VECKANS BLOGG!

http://emmywalleeen.blogg.se/2010/october/veckans-blogg.html#comment

sv: Hihi tack :)

mathilde!

fin blogg!:D

lisa

har röstat, blev typ 444:]

LOVA

Fin bild :D

Elin

sv: Har röstat :)

emma

sv: heej! fin blogg. allt bra med dig ?

E M M A

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra söndag? :)

Hej! Hoppas allt är finfint med dig! :)



Förlåt att jag skriver det här, men jag skulle verkligen behöva din röst.. tävlingen avslutas om en timme, klicka dig in och rösta, det tar mindre än en sekund!

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Anonym

asså gud, du fotar as bra :D !

Emilia

Hihi ja men klart, jag har röstat på dig! Lycka till ♥

Sv: Jag ska snart på träning :)

Så det är väl det jag gör, haha.

madde

Kika in på min blogg och upptäck det nya bandet Estrapade. Du kan ladda ner deras EP helt GRATIS. vad har du att förlora? Du kommer inte att bli besviken :)



Ha en bra dag!

Wow, vad fin blogg du har!

Och du tar himla fina bilder! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR