För 10 år sedan


För tio år sedan, år 2000, var jag 6 år gammal, hade blondt hår och älskade Pokémon. Varje gång jag fick pengar av mamma eller pappa sparade jag dem för att kunna köpa Pokémonkort. Med dem spelade man eller bytte med andra. Jag var helt enkelt förälskad i Pokémon. Jag hade även små plastfigurer som man kunde leka med. Åh, vad jag saknar den tiden! Har fortfarande kvar alla Pokémonkort, kan ju inte med gott samvete slänga dem, tänk hur mycket tid och pengar jag offrade för dem. De kommer nog vara i tryggt förvar i en mapp förevigt.

Älskade du något speciellt då du var liten?

SÖT!



sV; hehe ka :D

That Pic

härligt att man kan göra någon glad!

min syster och jag följde ditt tips och gjorde en reflexskärm,hon tycker också om dina foton väldigt mkt :D

T

men nej, va söt!

sv: så lite så :)

sv: varsegod! :) allt bra med dig?

elina

Haha ok, gör samma sak:P

Har du gjort idag då?:)



-BIAUTY

elina

Haha ok, gör samma sak:P

Har du gjort idag då?:)



-BIAUTY

SVAR: Åh tack så mycket :D

sv: Härligt! :) jodå, med mig är det bra förutom att jag är förskyld :( några planer för helgen ?: )

sv; varsågod! :)

That Pic

det ska jag göra :D



förresten,vad söt du var när du var liten ;D

sv: okej :)

imorgon ska jag färga håret på mig själv och på en kompis. Annars blir det väl bara kompisar och plugga antar jag :)

SVAR: Ja det gör jag, nej usch hatar det =(

När jag var liten älskade jag att åka buss ! :)



SV; Bra , haft en bra dag ? :)

elina

har bloggat hela dagen:D

Ha det bra :)



-BIAUTY

That Pic

Vet du en sak? ;) <3

SVAR: Tack, nej det är inte så vanligt, här jag bor är jag den ända som heter det ;)

- haha va söt du va ;d

That Pic

Varje gång jag klickar in på din blogg och ser att du har uppdaterat så blir jag jätteglad :D

SVAR: Får väl vara glad för det ändå, det är ju ganska coolt att jag är den ända i hela nynäs som heter det ;D

That Pic

Ah,man kan ju inte påstå att du misslyckats med det en enda gång.Alla blir glada av din blogg och dina foton! ♥

alexandra

http://bloppisbyjornevi.blogg.se

sv: Ehm, tänka testa svart igen. Hade svart förra vintern och jag tyckte jag passade i det så vi får väl se hur det är den här gången :P

SVAR: Ja lite coolt är det faktiskt :D

That Pic

Jag är knallsäker! :D



Jag fyllde 12 i slutet av september,hurså? :)

sv: jaadå! Hade faktiskt tänkt att ta en bild från innan och sen en när jag har svart hår och jämföra ;D självklart att ni ska få se!

That Pic

Jaha ;)

Hon är 14 år.

SVAR: Ja men precis :D

- så lite så :)

allt bra?

That Pic

hon hade men det slutade med att hon inte uppdaterade ngt..

- Härligt!

helt okej :)

FRIDA

sv: ingen orsak! :)



tack så jätte mycket!

sv: jadå! :)

That Pic

ja,haha :D

eller huvudsaken är egentligen att den som kom på och startade det här med bloggar borde få nobelpris.annars skulle jag aldrig fått se dina foton..



och sen borde ju givetvis du få nobelpris.för finast bilder ;)

jossan

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, ! Kolla bloggen & kommentera !

queen

np

Javisst varsegod :)

Nadja

det var så lite. =) Allt bra? =)

Lisa

sv; aha :)

josefin

sv: jodå =) lite mosig bara, blev det efter yogan i morse :P själv?

fin blogg!:), väligt lik tinkerbellas bara. :D

vilmaa ;)

jag har en stor gammal pokémon hög hemma jag också :o

sv: så lite så! :D

älskar dina bilder, och du var så söt på bilden, dyng söt verkligen!! :DD

hehe!

Naw, vad söt!



Så lite så :)

karin

Jag älskade Pelle svanslös!



kram:)

Gillade också pokemon när jag var liten, men det jag älskade mest var hästar!

Tack så mycket!

Mvh Madde

Aww, vad söt du var då!

Hm kommer inte på något jag älskade...haha tragiskt ju. :o

frida

så söt!:D

Har en veckans blogg på min blogg som jag verkligen tycker att du borde vara med i! Så släng in en kommenar om du vill vara med, annars ha de bra!

Cissi

Vadå menar du att du inte leker med Pokemon längre?

Jag var typiskt tjej och älskade mina Barbie hästar.Det ligger kvar många välanvända hästar på vinden..De kommer stanna där ett bra tag till.

Kibago

Haha, jag älskade allt sådant där med Pokémon och så. Om jag ska vara ärlig så håller jag faktiskt på med det fortfarande ;P

Spelar bara spelen och så.

jävligt nice blogg du har :D

madde

haha:;D Var helt såld på pokemon jag med(A) Det var typ det enda jag och danne gjorde ihop. det och spelade med gogos:D



söt du var btw♥

Åh jag hade också en sån tröja. Och hade sjukt många pokémonkort och plastfigurer <3 Hahaha, fast jag visste aldrig hur man spelade.. jag bara hade dom Hahaha!

cissi

VAD FIN BLOGG DU HAR! Jag e ny med min blogg, kolla gärna in den om du vill Love / Cissi

Laila

Fina kort =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR