Desperate housewives


Bilden är från Google wallpapers.

Jag är seriöst beroende av denna underbara serie. Denna helg har jag sett hela säsong ett och är nu inne på andra säsongen. Har inte boxarna men kollar på TVduck.com, jättebra, förutom att man endast får se 72 minuter och sedan blir det en timmes paus, men jag rekommenderar den sidan. Bra kvalitet och allt!

Är du "beroende" av någon TV-serie?

Natalie

Jag är typ beroende av Top Model ;)

vilmaa ;)

åh gud, jag älskar desprate housewifes, det är bäst !:D

aja, jag har ny design, kolla :s

Diana

sv: tack så mycket, det var superkul! :)

Har du konfirmerat dig eller ska du? :)

Hejhej hur e det med dig då? :) Haft en bra helg? ^^,

Ja visst kan jag rösta igen! :)

Anonym

Desperate, Andra Avenyn, Riverside.

Anonym

jag skriver upp dig så får ajg fråga dig när det är läge för det om du vill va med?

A

Allt bra?



Hur har din dag varit?

Jo de e kanoners =) ska du göra idag då? Ge mig gärna tips på domän namn i bloggen.

Gnag

SV; Haha, jodå;)



Har du något favoritämmne? ;D

E m m y

SV: tack! :) i scrapblog xd

milliz

hm.. isåfall kungarna av tylösand om det räknas som en serie (:

TOVE♥

hih ja ;))

hehe jo jag vet men jag kommer ju inte på nått så hoppades på att nån kunde ge mig lite tips. Å så personligt behöver det faktiskt inte vara hihi

TOVE♥

de klart jag kan rösta! ;)

Lisa

sv; jag har redan gjort det idag faktiskt! Eller får man rösta två gånger..?

Vampire Diares, Scrubs, delvis Vänner :)

Har aldrig sett Desperate Housewives :O

Fanny

Jadå :)

ida

nej inte nu! har inte tid med de ;)



sv: okejj :) läger ;)

Ebba

Älskar! En av de få serierna jag följer, jag älskar OTH också men glömmer alltid bort när de går.

Millaaa

sv; då kan jag rösta igen :)

Gnag

SV; Okej, det är ganska kul;)

ida

sv: ja, ska du göra imon då ? :)

Julia

Jag älskar The Vampire Diaries och Glee!!! ♥♥

jag älskar också desperate housewives :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR