Använd reflexskärm!


Sorry för kvaliteten, det blir så då man sparar i gif-format.


Bilderna, av bättre kvalitet än klippet ovan.

Ser ni skillnaden? Men reflexskärm blir ljuset bättre och konturerna skarpare. Har du inte en reflexskärm? Gör en egen, såhär gör du! Man ser ju stor skillnad i alla fall! :)

belindaa

varse :)

allt bra?

sv.vet int?? :P

Hanna

Vad har du för kamera? :)

Allt bra ?

Härligt (Y)



händer idag då?

Sv: Hur är det med dig annars då'? :)

Ska nog prova att göra en sån där reflexskärm nån gång! :)

Sv: Jo då det är bara bra med mig :) Lite små trött efter gårdagen bara ;P

J & E

Gillar din blogg!

Besök o kommentera gärna våran också

Puss

Moa

Vad tycker du om bilden på mig? :)

Sv: Vad gör du för någonting nu då? :)

Cissi

Gud, vackraste rosorna jag sett!

julia

följa varandra med bloglovin? :)

Sv: Jag sitter och svarar på lite kommentar och tittar runt på olika sajter :) har lite små tråkigt ;P

julia

men gud va pinsamt! nu ser jag ju, det var ju du som var med i min tävling och allt. du hade gjort om så på din blogg så jag kände inte igen dig! haha oj :D

Sv: De är ju inte bra :/

E M M A

sv: okej, jag tittar på tv :P

allt bra idag? :)

sv: jo, färgen va jättefin men det andra? NEJTACK!

heheh :)

verkligen stor skillnad. ska nog inskaffa en refllexskärm snart:D

Sv: Har gjort en nu! TItta in lite senare för att se hur den blev och lite före och efterbilder! Skulle vara jättesnällt :)<3

FILIPPA

Allt bra med dig?

Rösta gärna på min outfit: http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=487&lang=SE&action=confirm



Säg till när du har röstat så får du en belöning!

josefine

fina bilder :)

sv: åh tack så mkt, hihi :D

Hanna

Sv: Är den bra? :D

SV; Allt är fint här med, görs ?

SVAR: inget speciellt här med faktiskt.

har du några syskon? :)

josefin

cool bild

Sv: det var så lite!

Tack, detsamma! :D

Emma

tack så mycket :) du med ^^

några planer i helgen ??

Artan

Hur är läget med dig idag? :)

Kram!

sv: najs, yes ;)

Micki

Åh det vart verkligen skillnad! jätte fina bilder :D

elin

SV: varse:D

tack dsm!



kraam elin<3

madde

sv: hihi absolut! åh, vilken fin bild. Shit vad stor skillnaden var mellan dem. Tråkigt att jag inte har en reflexskärm :(♥

Josefine

allt bra då? :D

Det kan jag verkligen tro :)!

SV; Svarar på kommentarer ja med !

frida

tack detsamma!

L I N H

fint du fotar! :D



allt bra med dej?<3



kram

That Pic

Min reflexskärm(som jag gjorde efter dina anvisningar) är superbra! :D

Sara

Vad tycker du om min nya design och header som min snälla bästavän gjort? ;D <3. Ps. snygg header och gullig blogg! ;)



Kram

Maria

vackra bilder=)

Hanna

varså god!<3

Varsågood. :D

Anonym

fin bild!

Josefine

åh vad fina bilder :)

fin blogg!

CIFELITE

Jättefin bild! :D

Laila

blev såå mkt bättre med reflexskärm :)

Sv: Vad skönt att höra. :)

Nja sådär med mig, börjar bli bättre.



Så vad händer hos dig då ?



kraam.

Varsågod :)

E M M A

sv: så bra, jo då :P

göru? :)

FILIPPA

sv: du får också ha en trevlig helg!

Mimmi

oh fina!

tycker du först ska fråga om man har en kamera :P för det har jag int så ngn reflexskärm behöver jag heller inte :P

Moa

Idag har jag så väldigt ont i magen och huvudet...tiden i månaden du vet :(

sv: tack, detsamma! :)

fina bilder btw!

Johanna

Fina bilder :D

Em

det är ju rätt lätt att göra en reflexskärm själv :)

Skantz

häftig bild :)

Viktorija

Skulle du kunna lägga en röst på mig nr:2 i en tävling? :D

Länk: http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/october/dom-5-finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Frida

Vilken skillnad det blev med reflexskärm! Tror jag ska testa göra en sån där egen som du hade visat i det andra inlägget! :)

Vad har du för reflexskärm? :)

Emma

Det blir en sådan otrolig skillnad när man fotar med reflexskärm :)

Laila

Såå fina :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR