20/10/2010 kl: 20.10



Frida

Grattis! Du blev vinnaren i veckans blogg!

Kommer nu länka dig i varje inlägg till på lördag! :)

sv: Fina bilder! (:

händer det något kul i morgon?

kram!

Demitra

sv; okej! :)

Yasmine

samma här :)

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

haft en bra onsdag? :)

Sv: Haha bra :D

Vad gör du?

Laila

Coola kort : )

elin

tuffa bilder ;D

Pernilla

Synd att du tryckte 1 sekund för tidligt innan du postade inlägget:P

Maj

Fin blogg du har! =) och fina bilder. Är du i Spanien nu? eller ska du dit??

Coola bilder :)

sv. Ja det har jag, tack :)

josefin

min klocka ha hamna på bild :D Säkert roligt för den xd

vem vann fototävlingen nu då? väntar spänt :D

lisa

coolt:]

NELLY

fin design du har!

sv: åå tack ska du ha :)

LIENE

den där väggklockan var så fin!

Nu är tävlingen om GOODIEBAGEN uppe på bloggen :) för att komma direkt till inlägget: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fylld-med-det-har.html



Lycka till :)

Em

snyggt gjort

Anna

Fin blogg du har :)

madde

sv: nice hihi=) Hur känns det då?

Åh, jag tänkte inte på att det blev så idag... :P

Nej , menar du att du ska åka imorgon? TA MIG MED!:(♥

Danno

Fin blogg och fina bilder du har! :)

mk

ah de gör jag, gör de snart.. måste bara fixa lite i mitt rum:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR