Winter clothing


Topp H&M / Jeans Nelly.com / Halsduk H&M / Skor WildShoe

Äntligen fredag - äntligen helg! Blir ett träningspass och därefter är det ledigt! :-) Nu tror jag att jag ska ordna upp lite i mitt rum, ordna lite i arkivet bland alla bilder och filer och kanske baka något helggott. Vi får se. Ha en skön helg! ♥

miRa

Åh. Verkligen underbar blogg.

Jätte fina bilder!

Vad har du för kamera?



kraam // miRa

miRa

SV; Okej !

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag // miRa ;) <3

Din nya design är superfin!

sv: åh, tack så mycket, vad kul! :) skulle dock vara snällt om du kunde ändra mitt namn, jag heter Maria, inte Mia. Kram

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg!



Kramar Sossu

Sara

Fina foton :)

ellen

Jag mår bra :)



Jag undrar oxå vad du har för kamera och hur du kan ta så fina bilder? Och vrf man aldrig får se ditt ansikte?



FORTSÄTT MED GRYM BLOGG!! :D

<3



J

sv:

göru+

sv; TACK, visst är dom! :D

allt bra?

J

sv.

nt mkt :d

allt rba?

EMELIE

åå tack dessamma hur har din fredag varit?:D



hade bra

ellen

haha synd att man inte får veta vem som är denna grymma bloggerska. :( men men <3

miRa

SV: det är lugnt ;)<3

OJ! Vad mycket snö ni har !

ha en underbar kväll // miRa

Hej! =)

Allt bra med dig?

Nu kör jag igång med helgens blogg.

Så kika in i min blogg och anmäl dig!

Vinnaren utses på söndagkväll, kram :)

Fin outfit!!:D <3

Måste hålla kontakten bättre!;) <3

Christine

sv: tyvärr så kan jag int göra något åt det ):: men jag mår nog bättre redan! :-)

Laura

Guud vad fin outfit! vill ha såna jeans! :D

fin outfit ! älskar dina jeans (=== men du frös väll ihjäl när du tog bilderna ? :o<3

svar: Japp allt är bra, själv då? :)

Allt bra med dig sötis?:)<3

Okej,jo de e toppen med mig!:D

Vad har du för planer för helgen?:D <3

Okej,mysigt!:D

Jag ska nog bara ta det lungt sen på söndag ska jag fira farmor&farfar!:D

SV; super! :)

sv: det är toppen här! ha en bra kväll ;D

Tack dsm sötnos!:D <3

Laila

Du är så himla söt =)

casa

jepp! <3

miRa

SV; hehe, okej! :)

Här så snöar det för fulla muggar.. :S <3

kraaam// miRa

Jättesnygg blogg!



Hoppas du har haft en bra dag :D

svar: Jag har vart på bio ;) durå? :)

jo super :) d

kram

J

sv:

helt okej :D

göru ?

elin

fin header! :) och outfit!



kram /elin

LOVA

Skitfint, som vanligt :3

Jätte fin header,

o gillar outfiten mkt ;)

Fin outfit! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR