Vintervita vinterbilder


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Så hade vi årets första riktiga snö här då, vilket betyder att den ändå kommer vara borta imorgon. Jag älskar allt som har med snön & vintern att göra (julen speciellt) förutom snöstorm - då man ska cykla hem från skolan och får precis allt i ögonen så man för det första är helt blind och för det andra ser ut som en panda. Kan också kallas: dagens problem!

sv: Jag hatar också snöstorm. Speciellt när man ska vänta på bussar och hålla på, men det kanske lugnar ner sig :)

J

sv:

göru? :D

J

sv:

nt mkt :D

allt bra?

sv: Ja, här är det massor av snö. Eller ja, mycket snö för att vara november i alla fall :) Hos dig då?

Sv: säger precis samma! :)

svar: Jag har bara varit i skolan o sen har jag kollat på en film :) själv då? :)

Frida

Så fina bilder! :)

Frida

Allt bra? :)

Anna

Snö är så härligt :)

Fina bilder!

sv: Haha okej :p Haft en bra dag annars? :)

Åh jag vill också ha snö :(

Viki

Sv; Tack så mycket!! :)

Fina bilder! :D

Förrsten, superfin blogg har du!! <3

Allting bra hos dig? :) <3

Viki

Haha som en panda! ^^

sv; Taack! :D

sv: Jo med mig är det bara bra :)

svar: Ja det är snöstorm här med! :o

Frida

sv: så bra :) Ja det är bra med mig med :)

Matilda'

Tävling, Veckans Bild på bloggen nu !

Anmäl er innan 16 november !

Matilda'

Tävling, Veckans Bild på bloggen nu !

Anmäl er innan 16 november !

SVAR: Tack(:



Såå mysig med snö nu!

Nathalie

Svar: Jasså har jag det ;o Jaha :P Hur är det med dig då? :)



Förlåt för sent svar.

Gud vilken fin blogg du har alltså!! Och du tar så grymt fina bilder!! :D Följa varandra via bloglovin? :)

LIENE




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR