Hösten är här



Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Ja, jag har ju de ;)

Var gärna med på månadens blogg hos mig:)

http://faannys.blogg.se/2010/november/manadens-blogg.html#comment

och snart är det vinter :(

sv; Så lite så ;)

J

sv:

haha np ;)

Felicia

sv: att den e ja ! :)

fina bilder <3

ingen orsak,fina bilder! :D

Felicia

sv; tack fö din åsikt ;) tror nog jag endå håller kramtroll !

du kan få lösenordet om du vill? :)

självklart.men det finns typ sån här kom ihåg eller vad det heter ;D

Den har vart jättebra :) Din då?

Kramar

Filippa

fiin blogg<333333

casa

tack, dsm =)

självklart! : >

Jenny

Jätte fina foton

svar: varsegod! :)

LOVA

Ställa lite frågor på frågestunden i min blogg? :)<3

sv: tack ! :)

sv; tack! =)

LIENE

Jättefina bilder:)

åh tack! :D

sv: superkul att du är med :D lycka till!

sv: vad kul att du är med :D lycka till!

Madurk

Sv: Haha tack så mycket :D

sv; Jo tack bara fint. Med dig?

ellllllen

härliga bilder !

Louise

Fina bilder! ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR