H&M's snyggingar


Snart är det jul och dags för julfest i skolan. Skulle gärna välja en av dessa outfits och eventuellt byta ut en del av det svarta mot någon färg, röd kanske. Men ni måste väl ändå hålla med om att H&M haft snygga kläder under det gångna året? Jag har varit helt besatt av H&M detta år och hoppas på att 2011 blir ett minst lika bra modeår för H&M. ♥

Vinnaren av presentkortet på fashion4me är nu utsedd. Gå in och titta om det var du som vann! Om inte så finns det en annan tävling du kan vara med i här http://fridasjoblom.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-valfritt-basplagg.html#comment :D

Bara det att deras kläder görs av barn i andra länder som kanppast får några pengar och dem jobbar ihjäl sig. :/ Lite synd... Men visst är dem snygga!

Laila

Gud vad fina saker :)

när kmr spotify listan? :D

Jag säger bara som jag tycker, så lite så! Varsågod :)

SVAR: Exakt!

SVAR: Visst är den skrämmande, tänkte visa imorgon i en video hur jag gjorde, så om du är intresserad att veta kan du kolla imorgon! :)

Jenny

fina saker och fin blogg :D

Svar: Tack så mycket! :D

Ella

SV: Tack, men bilden är mammas från förra vintern! :D

Felicia

sv: hih ja , sjukt goda ! :-)



ä-l-s-k-a H&M ! ♥

klänningarna är riktigt snygga :) hur mår du idag? :)

Vad roligt att du tycker att det blev de! Här använde jag mitt Nikkor 50mm f/1.8 :)

Åh vad snygga!! :)

Frida

Åh vad fin din nya design är! :)

Sannie

Nyligen hemkommen från mitt volontärarbete i Afrika, då jag tog hand om lejon! En massa uppdateringar när jag bla vandrar med lejonen, rider på elefanter och andra galenskaper så som..

josefin

svar: Danke<3

dendär svarta klänningen uppe till vänster är finast.

Men beställ inget ännu, de har oxå fina klänningar i ulla dress.. och i seppälä. Kram :))

J

sv:

jodå :D

händer ida?

J

sv:

jodå :D

händer ida?

härligt att höra :) jodå jag mår också jätte bra idag :) vad hittar du på nu då?

LOVA

oo gud vilka snyggisar<3

mk'

Diggar den första klänningen RÅMYCKET! :DD

julia

måste hålla med! HM har blivit mycket bättre och hoppas det fortsätter så!:D

mycket snyggt! :D

Ha en fin helg

skit snyggt!<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR