Fråga


MIN EGEN BLOGG
För mig är min egen design viktig. Jag tycker min blogg är så pass personlig att jag själv vill trivas med den, så i detta fall spelar utseendet roll. Det är inte så att jag ändrar design varannan dag för att jag tröttnat på den gamla, utan mest då jag har lust bara.

ANDRAS BLOGGAR
Visst spelar det stol roll! Så som det mesta är det ju oftast första intrycket som spelar en stor roll. Jag gillar proffsiga och avancerade designer, men bara en viss färg kan ha stor betydelse. I det stora hela är det ju ändå innehållet som är det viktigaste. Men visst blir det roligare att läsa om designen runt omkring inlägget är fint! :-)

Felicia

sv: kom i det bättre, men varje söndag flyttas typ 5 från den bättre gruppen till den sämre & 5 därifrån till den bettre, bero på hu bra man ha träna. så paineita ! :)



designen e viktig ! & ja tycker de e kul o laga designer till min egen blogg fast jag inte e så bra :D

Hej, tyvärr kommer inte ett sådant tips inlägg upp eftersom mitt program jag gjorde de i är helt konstigt, anmält segt man kan typ inte göra något. Men om jag får igång det så kan jag säga till, eller om du själv inte upptäcker det och läser min blogg varje dag! :) Kram!

SVAR: Så bra. Tack ska du ha, så glad jag blir! :)

Varsågod! :)



tycker att bloggdesignen är jätteviktig!

sv; Taaack :D

laila

rebecka

jag tycker ungefär som dej ;D

Om jag går in på en blogg som har en jätte fin header,lägger ut bilder så känner jag att denhär verkar bra. Men om jag går in på en blogg som typ är lite tristare vit/svart och har någon amatör header som är gjort i paint, lite sämre bilder som är tagen med en dåligare kamera eller så, haha. Då gillar jag det inte^^

vicii

ja tycker int de spelar så stor roll, visst e de myki kivogare ti läsa då men innehållet tycker jag endå att e de som man egentligen ska "satsa" på :D

ja e helt jätte dåli på ti laga nån bra design eller nått. å sen om de far helt åt skogen så har man int heller så lust att laga en till så dför har jag nu en helt vanlig som redan finns där :D

:)

jag tycker designen är superviktig! det är ju det man ser först på en blogg och i stort sett fastnar för. kram

J

sv:

samma här :D

vad lyhssnaru på?

sv; det förstår jag helt och hållet, men tänkte att det kunde vara värt att fråga :) hoppas du får en bra kväll!

Cecilia

Designen är viktig och du har snygg design :)

Vad roligt att du är med i tävlingen!! En jättefin bild, lycka till! =)

Jag gillar din blogg och design :) min är inte så bra. Jag ska fixa den men jag har haft massa prov "/

Jag ungefär som du. :D

Jag tycker det spelar otroligt viktig roll! Jag kan fastna för innehållet i en blogg, men om designen är slarvig, ogjord eller helt opersonlig så blir man liksom uttråkad i längden, och jag drar automatiskt till bloggar som är proffsigt designade (som din). :) längtar som in i bängen (haha) till min nya design blir klar, eftersom min är en gratisdesign & därför är så opersonlig. Ojoj, lång kommentar..

Neha

Det där med design är klurigt. Jag tycker om avancerade designer, samtidigt som jag älskar stilrena.

håller med dig med allt du sa där! känns nästan som om jag själv skrivit det :D haha

hur är det med dig då? kram

Om designen inte är bra och någolunda välgjord vänder jag tyverr direkt när jag kommer in på en blogg. :/ är det för starka/skrikiga färger så blir jag också avskräckt.



Men det absolut värsta jag vet är lååånga inlägg med massa text och noll bilder.



Stilrena designer, med färger som är snälla för ögonen får mig att stanna till och läsa ^^



Tycker din blogg är jättefin! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR