Första advent


Bild från förra året.

Idag är det söndag och första advent. Hur har vi firat det då? Jo, med ett ljus tänt i adventsstaken och med julmat. Senare ikväll ska jag bort en sväng, men nu ska jag läsa lite matematik till provet imorgon. Hatar tredje- och fjärderötter, samt funktioner! Men det är bara att läsa...

Felicia

sv: that's right <3



fin bild ! :)

Vad tycker du om min nya design?:)

Felicia

sv: haha jo, tacktack xD blogga! :D

Sv; yepp, fixat nu ! Försökte öppna i ps men funkade inte, men i paint gick det (:

Tack!:D <3

E M M A

sv: hehe jo men de försvinner ju så småningom :)

Melli

Varsågod :D

mirella

sv : jep kallt var det ! hih , tack <3

Ella

SV: Tack tack! :) <3

jennifer

bytt blogg. kolla gärna in!:)

Laila

Glad Advent sötnos :)

jazmin♥

Fin blogg :)

gud vilken fin desing! :D <3

gott med julmat =)=)

sv; Taack! :D <3

SVAR: Nu har jag röstat 2 gånger, men i vilket fall skulle jag endå röstat på din för den var finast av dem 3 bidragen, hoppas du blev glad nu, kram på dig! :) <3



PS: Du är värld det, rikgit mycket!

SVAR: Nämen så snällt, det behövdes inte! :) <3 Gud vad glad jag blev nu, tack tack! :)

SVAR: Haha, ja vill ha armbandet med en kamera balcok på! :) ihih

Matilda

fint foto :)

Laila

vad åt ni för julmat? =)

matilda

fin bild!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR