Autumnleaves

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Varsögoo :D

Frida

sv: haha aa ^^

Frida

sv: ja det är super! :D

med dig då? :)

åå, tack så hämskt mycket!

ha en så trevlig helg nu! kraam

Evelina

kul att du vill vara med! :)



och superfin bild!

elin

sv: vad bra! jodå det är kanon! :D

Skulle du kunna rösta på min bild nr.9? Jättesnällt av dig isåfall! :)

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html

fin bild!

Anni

fin blogg!

Frida

sv: Så bra:)

MATILDA

så lite så =)

sv: precis! sköna o varma :) men långt ifrån snygga, hiih! :D

ingen fara!

Annelie

förlåt så mkt men jag har missat å svara dig på din kommentar den 31 okt det är ok förutom mina handleder som värker usch. vad ska du göra i kväll? kram

Anni

svara gärna på frågan i min blogg om vilken bildredigeringsprogram du använder

Hahah ja men jag lär ju inte vinna ;)

LOVA

fin bild :D

Annelie

okej just nu e jag ensam min vän e ute . hoppas du får en trevlig kväll ?kram

julia

så lite så :)

Annelie

varsegod ;) vad händer i mon? lust å följas? ja följer dig ;) kram

HEJ! jag har nu skaffat en ny blogg och undrar om vi kan följa varandra via bloglovin? :)



om du inte är intresserad så kan kan du bara ignorera den här kommentaren.

hej allt bra ? :d

MATILDA

tack så mycke :D!

elin

sv: vad bra :D

fin bild!

Madurk

Sv: Haha tack så mycket :D

Gillar dina bilder med ;), Jag tar bara med mobilkamera så det blir ju inte bästa kvalité om man säger så :O

Hej! :D

Tänkte om du ville vara snäll och rösta på mig här ; http://mimiaronsson.blogg.se/2010/november/utkast-nov-7-2010.html#comment



Jag har blivit en finalist i en fototävling där man kan vinna ett close-up filter. Om du röstar så får du gärna slänga in en kommentar och säga att du har röstat. Länkar ALLA som röstar. Kram! :)<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR