VINNAREN i fototävlingen!



erikastankar.blogg.se - GRATTIS! ♥

Erika vann med 22 röster, andra kom Erika Bygren, bara 9 röster efter! Bra kämpat, alla hade jättefina bidrag! :-)

Linda

Jättefin design tycker jag på allt du har gjort på bloggen! :)

cammie

söt bild =)

Jag har skrivit ett inlägg om lågt och högt BLODTRYCK. Skulle vara kul om du läste inlägget och sedan kommenterade om vad du tyckte om det. Skulle vara tacksam :).



Här är direktlänken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/may/utkast-maj-12-2010.html

Marika

Sv: Javisst:) Hittar du på då?



Hoppas du gillar de sommarbilder jag lagt ut på bloggen, dock inte mina egna bilder:)

Marika

Svar: Det är bara bra här:)

jag kallar bara min för min lille canon =)

haha fast det är ju inget namn..det är ju märket =)

Marika

Sv: Ok:) Samma här just nu bloggar & kollar på tv:)

älskar ju canon..är en canonlover =)

Marika

Sv: Ja:)

Marika

Svar: Sitter och svarar på kommentarer&kollar på tv:)

Galet fin blogg du har! Skulle du vilja göra en design till mig? Har tröttnat otroligt mycket på min gamla! :)

Marika

Sv: Just nu kollar jag på Tyra show.

nattis

hur är det idag då?:)

- Nu har jag mejlat, du ser där i din mejl. Men vad ville du att jag skulle skriva, haha. Du ser i mitt mejl att jag inte fattade riktigt, haha. Kram

Malin

SVAR. ja! :)

amandah

hur är det idag då?:)

UKJulia

Supersöt blogg!

sara

Fin blogg :)

Hur har din dag varit ?

E M M A

sv: så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

Erika

sv: Jaddå, allt är helt okej. sjd? :)

mathilde

vädret är skit härligt här :D:

ardiana

grattis till vinnaren.

så söt bild :D

sv. härligt!

ska på konfaläger :)

amanda

aw, vilken söööt bild !

din blogg är superduper bra btw ;)

kram!

Diana

sv: Åh, du måste ge ett jätte bra namn! :D

MOA

sv: tack så mycket <3

elinn

hej, allt bra med dig idag? :)



Vill du vara med och tävla i min blogg?

Klicka in på http://elinnjl.blogg.se/2010/may/tavling-2.html#comment

där kan du vinna fin fina priser!

http:/elinnjl.blogg.se

emma

okej så bra då :)

Tack!:)<3

Sv: Det var så lite så :D

Allt bra med dig? :)

Snygg ny design! :)



SV: Hihi :D

sjukt fin blogg du har :)

har du haft en bra dag?

kram

Marika

Sv: Jupps:) Har du bytt header?

nattis

jätte bra:)!

Anonym

sv; så lite så, det är toppen :)

h

ellerhur :) tack! allt bra?

krissan

Men vilken charmig bild

ÅH FAN VA KUL ATT JAG VANN! :D :D ♥

va sör bild




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR