Veckans fråga


JAG SVARAR: Jag är 16 år! Född 1994.

Nu ska jag snabbt ut och njuta lite av solen innan den går ner. Sedan blir det dusch och annat kul som TV och kanske någon film. Någon film ni rekommenderar? I'm out! ♥

sv: varsågod :D

fina bilder <3



hur gör du sånt?

Sanna

Sv: Tack snälla du!

sv. smart :D!

sv: varsågod :D

16 ;)

Anonym

sv; hehe okej :)

är också född 1994 :)

sv; okej,gör du menyn där också? :)

Cajsa

hihi varsågod vännen. :D



Åh, så cool bild hur har du gjort så? :D

sv: nej 93 fyller 17 :)

sv: skulle gjort det men gick om ett år :/

Cajsa

hiih tack, ska kolla sen. :D



Jag är 19 år. :D

sv; okej, kan du inte lägga om nån guide eller så hur du gör ? :)

skulle vara kul!!

Anonym

sv; hih aa för länge sedan ;)

du också antar jag ? :)

Anonym

sv; hih jag också :)

vilket datum? :P

sv: jo det är det nog :D!

sv. media :D!

Cajsa

hiih varsågod.. :) vad har du gjort idag?

Anonym

sv; aha haha :) den 16 :)

sv. vart bor du då? :) ska inte välja linje

Nämen tjena! :D

jag mår bra, sj? ^^



Svar: Jag är 14år :D <3

Claudia

jag är 18 :)

Jag är 13 född 97!;)

Sv:

Okej,jag me!:)

Anonym

sv; haha, ja precis ;)

Har du något tips på hur jag kan göra min nya header? :)

sv; jao det ska jag nog ha!

tack så mycket för tipsen. :))

HAHAH! Minns du mig när jag frågade hur man gjorde såna bilder som i din header? Nu har jag äntilgen fått till dem! HAHA! Trög jag e!



Iaf jag är 13 små år :)

sv, det är bara bra med mig! känner att värmen sprider glädje! :D



jag är 15 år, fyller 16 år i år, född 1994! (:

17 år, född 1993 :)

Jag är 18!



tack föresten!

Frida

15 (aa'

;GÖZDe

14 hihi =D

Elina

jag är 18 år, född 1991 :)

jag är också 16, född 94 :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR