Vårvärme och regnväder.

God morgon! ♥ Bilden på humlan är från igår när jag var på väg ut och så såg jag såklart humlan sitta på fönstret och jag som en galning rusade in efter kameran. I alla fall en helt lyckad bild. :-) Vad tycker ni?
Jag ser själv tre tecken när det är vår/sommar: måsar, fjärilar och humlor! Så underbara vårtecken allihopa. Men för tillfället regnar det... Nu ska jag plugga lite snabbt innan det blir skola och en timme ungefär. Ha det bäst!

Anna

sv; aaw :') <3

linda

jo! okej, vad ska du hitta på idag? kram<3

elin

sv: god morgon!

jadå själv då?

Anonym

sv: hej hej, din med! jadå allt är bra här, hur e det själv? vad är du för en filur? Du är väldigt duktig på att fota iaf! :)

Åhh vad söt blogg :D !

Ackelina

Sv; jag mår toppen :) extra mycket idag ;D

Lisa

jag har en nikon D60:) durå?

MyzaaN

hej ja då allt är bra själv då? :D

Matilda

Så himla snygg blogg! =)

liiza

sv: heej! :D joodå allt är väl fint, eller njae. :) men ändå ;p

sv ; hejsan! ja allt fint med mig, hur är det själv? :)

Emilia

Super fin bild! Duktig du är :)



Sv: Allt är jätte fint! Hur har din dag varit? :]

SV: Tack :))

Cool bild! :)

Ebba

Fin bild! Humlor är så söta :)

sv ; så bra! :)

har praoat, dudå?

SV: Tack :)



Japp det gör jag. Fast har tyvärr bara strandard objektivet, 18-55. Fast snart fyller jag år så kommer kanske få Canon 55-250. :P

Dd? :)

SV: Jodå det är bra :) Dusj?

Anonym

UPDATE: Det regnar inte mer! :) Inte lika mycket i alla fall.

/ PHOTOLENS.BLOGG.SE

MyzaaN

Tackar ;D har så söta läsare ;D

det är så där molning typ.. hahah

Ebba

Jo jag mår bra, hur mår du?

SV: Okej :(

Nae just nu regnar det inte, men under dagen så har det både regnat och tom. haglat! :O

j u l i a

sv: tack söta du :D <3

Therese

Tack=)Allt bra idag=)?

Alla finns att köpa på http://charmsforyou.blogg.se =)

fin bild :)

sv;jadå dudå? :)

Ems

sv: hehe aa ^^

hur mår du idag då?

sara

verkligen en fin bild! :)

sara A

Vilken fin blogg och fina bilder :D vill du hjälpa mej med bloggdesignen?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR