SOMMARSKOR!


Tänkte tipsa om lite sommarskor! Visst är de helt älskvärda! Jag gillar alla, kan inte utse en favorit eller en diss. Alla är så otroligt fina, på sitt sätt. Vilka gillar du bäst? See you later. ♥

sv; blir nog att vara med julia framåt kvällen :) själv?

tack så jätte mycket! :D

Esra

SV : JAPP :D

Ebba

okej vad bra. Bara bra med mig också!:)



Jag tycker 3:an

Marika

Sv: Just nu inte så mkt, tänkte spöa kusinbarnet i något spel:)

Gillar dom från nelly!

elin

sv: jodå allt bra själv då?:)

elin

sv: så roligt!:D

vad gör du den här lördagen?:)<3

Cajsa

2an och 3an är mina favoriter. :D



emelie

ska du göra idag då?

Patrik

numer 3 var inte lite läckra precis! skor med attityd gillas starkt =D



allt bra idag? =)

elin

hej ! fin blogg!

snälla rösta på mig här:

http://emmelist.blogg.se/2010/may/finalisterna-i-dagens-blogg-1.html?_tmp=8e5192385c09ac354dc61c5154e8606eb6a5635b



alla som röstar får en länk!:)

Marika

Sv: Japp:) Inte dyra heller!

chris

ja då idag lyser solen =)

Anonym

okej, men det där var inte min system kamera, min gamla kompakt kamera!:D

emelie

svar: haha det är britney :P

har bilden där så länge bara :)

Älskar din nya design. Skitfin! :D

Anonym

tack ! jag gillar din jätte mycket! :)

men du är länkad i bloggvänner! :)

emelie

svar: haha om man vore så snygg ;D

elin

sv. okej!:)

inget specc.

Cajsa

Ja, det är dom allt. :) vilka tycker du själv?

Anonym

den är i min dropdown meny som är under headern :)

emelie

svar: haha precis :D

allt bra med dig idag?

Anonym

jaha ;) men där är du iallafall! :D

Cajsa

Ja, då bli det lite svårt. :D

Esra :)

SV: Jo, det är la skönt.

Snygga sandaler föresten :)

KRAM!

Cajsa

Idag ska jag nog inte göra så mycket faktiskt, ta det lugnt bara. du självdå? :)

emelie

svar: hehe härligt det :)

Jodå det är bara bra med mig.

emelie

svar: hehe :)



Jag hade velat ha skor nummer 2 och 3 :P

Esra :)

SV: jag vet inte alla är fina men nummer 5 är snyggast, vilken är din favorit då?

:)

emelie

svar: haha ohjaa, de var de verkligen :)

Anonym

SVAR. hehee... öh, jag mins inte riktigt men nånting, M bländare: 5,6 iso: typ mega mke,



hehe... nåning sånt! jag är precis inte expert på sånt, :)

Anonym

/ www.malinhee.blogg.se

Esra :)

SV: hehehe :)

sv; jodå den var kanon :) fina skor ;)

Cajsa

OKej! skönt att bara vara hemma, ska du sola? :O är det såå varmt hos dig. :)

sv; åh, vad skönt! :) har ni mycket sol hos er? :)

idah

Idag är det sol :)

Marika

Sv: Precis!

minna

skönt :)

hmm.. dem från H&M har jag ju alltid gillat, men de sista var väldigt snygga! :)

Anonym

sv: lyssnar bara på musik typ! ;:d

god eftermiddag ! :)

jag har nu frågestund på bloggen, och skulle vara jätte snällt om du ville ställa några frågor?



ha en bra lördag ! :)



& hur är det med dig idag?

nattis

vsg:)

ooh mkt snygga skor! dom första från nelly var ju riktigt billiga också .oo

=D kram

lina

3an var snyggast :)

h

snygga!

Anonym

tycker nog nr 1 :)



Btw, om du vill så rösta på mig jag är nummer 10 hos emmelist.blogg.se , tack i förhand :)

Patrik

sv; haha ja det är nog inte särskilt ofta det kommer en kille och ger åsikter på mode kanske ;).



härligt! det är bra med mig också! regnet har äntligen stuckit så solen är framme, skönt så in i allt vad man nu kan säga XD

Tack!:)<3

SVAR Haha tack! :) Hur mår du idag? ♥

sofia

fin blogg du har :) har u gjort den själv eller hittat den någonstans?:) fin iaf!

sv; det är super med mig! hos mig är det sol och det gör mig glad. hur är det självdå? :]

emelie

åh jag solade föu, så himla skönt :D

är hemma hos min pojkvän nu, har precis ätit en massa god mat hehe :D

amelie

3!

SV: TACK!♥

Ebba

inga problem.

vilka tycker du är snyggast då? :)

sv: tackar så mycket! :D.

Ebba

sv; tack tack :D :*

celine

sv. nee :D ricktigt snygga skor domdära från H&M är skit snygga :D funderar på att köpa dem

Ebba

Åh, vill ha ett par sånna sandaler till sommaren :)

1:an var himla snygga, billiga också!

simone

uursnyggt där:)

emelie

ja, det gör livet mycket enklare! D:

vad gör du ikväll då?

celine

japp :D

Madde

Oj vad många fina skor :)

Madde

Jag gillade nummer 3 mest. själv då?

hej, en snabbt fråga bara!

hur gör man så att där det står "kommentarer (5) " blir större, bara det, inget annat?

skulle vara skit bra om du hjälpte / berättade det , om du gör det så får du en länkning i ett inlägg sen när jag har jag gjort om min design lite =)

ha en toppen dag!

alisa

oj, nr 2 och nr 4 var riktigt, riktigt fina! :)

Sjukt snygga skor! Tack för tipset :)

Frida

5an är nog min favorit :P

tyckte dom första var riktigt snygga :)

elinaa

åh, gillade de längst upp till vänster! skitsnygga! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR