Ny design på G?



... Ja, jag har faktiskt planer på att fixa en ny design. En lite somrigare och mer färger. Vad sägs och tycks? För det första måste jag och vill jag ju ha era åsikter och för det andra; det är ni som är med och bestämmer, så säg som ni tycker! JAG VILL HA DIN ÅSIKT! VAD VILL DU SE I DEN NYA DESIGNEN? :-) Det finns inga dåliga tips! Så, tell me! Jag vill veta. ♥

Josefine

Tack så mycket! :-) snygg ny design du har!

Fanny

Jag gillade de små "kamerorna" i första headern, det borde du ha i din nya header också! :D



svar: Ska gå och hämta min lilla syster på dagis :)

Therese

Okej, det är ju tur att man har olika smak^^Hmm, svår fråga om ny design...

Helt ärligt tror jag att en ny header räcker för att få en stor förändring=)

J

jag tänkte fråga om du kunde fixa lite mer än bara headern typ signatur & stil& sådant i kommentaren & en som kommentar bubbla osv?(a) ellr kommer de kosta?

Malin

svar: inte vad jag vet just nu, själv då? :)

vad sägs om en gul design med solrosor? :)



Sv: vet inte riktig det spöregnar här.. vad ska du hitta på? :)

Therese

Ljust gult skulle verkligen göra den mer somrig, eller varför inte ljust mintgrön, typ pastelfärger. Det ligger mycket sommar över det=)

Josefine

Nehe! Oj jag trodde det. Fin var den iallafall :-) Tips har väl aldrig varit min starka sida sådär, men gör någon mer somrig, någon ljus! :-)<3

J E N N Y

Din header är vädligt fin!



SV; Det är bra med mig, hur är det själv? :)

kram

frida

Hihi tack :). Haha jag älskar lite äldre namn t.ex, kurt, rune, arnold, osv :].

fotoblogg

hihi ;) hur är det då`?

linda

hejhej! jo allt är bra, själv då? :D<3

mathilde

tack! :)

Malin

svar: hehe, du kommer få det tufft på gymnasiet, så du vet! :P

lisa

sv; joo:)

ja det är bra idag!

Michelle

Jag tycker nog att du ska ha en ljus design, och mycket fina färger som du säger, kanske några fina blommor..?

Kram!

Anonym

okej, skolan till på onsdag sen så är det träning måndag & onsdag, sen har jag dansuppvisning på tisdag och tävling på lördag! :)

Anonym

tack så mycket! Skönt att höra!♥

lisa

sv; joo:)

lisa

sV; jadu ingenting speciellt tror jag väl:) hos dig då?

sara

okej, vad tränar du för något? :)

B E L L A

Jo det är bara bra, mycket plugg bara, men kämpar nu sista ! :) Själv? :) kram

Anonym

tack detsamma! =)

ELINA

Jo det är bra :)

Med dig?

Jag vill se mycket mycket bilder! :D



SV: Härligt! :)

Nej, det gör jag inte. Gör du det? ;)

ELLEN

du är ju super duktig på att fota! gör du headers till andra? :)

Anonym

jo det är bara bra, första headern va snyggast ;)

Anonym

inte mycket, själv? :D

lisa

sv; okej:)

Fanny

Svar: Så lite så! :D

Anonym

jag har en nikon d3000 vad har du? :)

ELLEN

sv; okej :) skulle du kunna göra en header till mig? :)

lisa

sV; haha, hur många är ni?:)

Therese

Så lite så=) kram

ELLEN

sv; okej! :D tack!

Fanny

Svar: Har prao tisdag och onsdag. Sen på torsdag morgon ska jag åka till våran stuga och sova där till på fredag. Sen på fredag kväll kommer min pappa hem från Kina! :) Hur ser din vecka ut då?

Fanny

Svar: haha, okej :D

E M M A

sv: okej :)

hur mår du idag då?

SV: Aha, okej! :p



Men det är inte så att du delar upp kategorier gratis och så snabbt som möligt? :)

linda

okej :D

ELLEN

nu har jag mejlat dej! :)

lisa

sv; okej, vi är ungeför 140 st med alla 7or:)

Anna

Jag är sugen en ny design men kostar det? :O

lisa

sv; kan vi sncka på msn istället?:)

okey! när gör du den förresten? :)

ELINA

Härligt :)

SV: Det är den också! :D

linda

jaa ;)

Anonym

tack så mycket! :D

Anonym

tävlingen hejsan veckans blogg ska startas nu så jag måste kopiera din header föö att alla ska kunna rösta om det går bra

ELLEN

okej! :)

lisa

sv;j ag har addat dig!

minna

dina andra headers har ju vart lite mörka, kanske lite ljust och somrigt nu när ändå sommaren är påväg? :)

julia

okej :) inte mycket, själv? ;D

sv: ingen anning får se :) sj då?

alexandra

sv; tack :)



något sommrigt och blommit tycker jag du ska göra :)

sara

sv: hej japp, med dig då? :) du jag tänkte på att hur gör du din header och meny avrundad'? ;)

Vad kul:) men för att vara med och tävla måste du länka min blogg i ett inlägg också

grööööna färger tkr jag =D

sv: Tack!;D

lisa

sv; oki:)

Marika

Svar: Det är bara bra:) hur är det själv?

frida

hihih har du gett din kamera ett namn än:)?



tack!:)<3

sara

okej, kul :)

Fanny

Svar: Tack! :D

E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

- härligt, jo det är fint:)

Anonym

Grymt fina !

Vad tycks om min nya design? :)

Rebecca

Fin blogg :)

Anonym

allt bra med dej idag? :)

GRATTIS ♥ DU ÄR EN AV FINALISTERNA i min "Veckans blogg" från vecka 17/18 och tävlar bland sju personer om att synas en vecka på min högerspalt. Lycka till och samla röster ♥ ♥ ♥

Ett tips är att inte vara allt för avvikande med din nya design. Kom ihåg att man ska känna igen just din blogg.



Jag är ganska hemma på designområdet så hör av dig om du skulle behöva fler åsikter.



/K

hannis

Nu har veckans blogg tävlingen börjat om u vill följa tävling så är det bara att följa min blogg. Samla röster nu så just du vinner.

aadmiiraa

Sv: ja det är det väl :D sj då?

Fanny

Jättefin header! :D

SV: Tack så mycket! :D

Anonym

Jätte fin design

ska vi följa varandra via bloglovin? :D

Anonym

absolut! själv? haha det är så gott :)

Anonym

SV. jodå, alllt är bra med mig! :)

Linnea

Vilken fin fotoblogg du har!:D Allt bra hoppas jag?

Önskar dig en trevlig vecka:)

Kika gärna in i min blogg och kommentera nått fint om du känner för det:D

lite mer somrig design skulle ju vara supersnyggt. blommor och färger!

sara

ikväll ska jag hem och kolla på Vampire Diaries och bara ta det lugnt :) du då?

Fanny

Svar: Tack! :D

minna

japp :) då kanske jag kan få lite inspiration från din nya header då, har änna tröttnat på min med, hehe.

esra

sv: Jag mår bra :) vad gör du???

Marika

Svar: Ikväll är det ishcokeymatch på tv som gäller:) Med lite kaka till! Mums:)

Själv?

Love

svar : naw, tack !

det är dock inte jag som har gjort den,

men tack ändå att du tyckte om den !

hur är det med dig? :)

vilka skarpa bilder det blir! riktigt sugen på att skaffa en systemkamera! men de verkar lite komplicerade :P

maggan

ja jag gillar den jättemycket :)

shiba

Fin blogg :)

sv: vet inte riktigt vi får se vad som händer :)

Love

härligt, jo det funkar !

jag behöver tips om hur man får en bra blogg,

vad tycker du kräfs?:)

minna

njaa, tycker den är lite tråkig =)

alexandra

sv; tack :)

-vera

Hej, du vet inte vem jag är men jag undrade om du skulle kunna göra en design till mig? Du skulle göra en design till min syster ellen, hon som du hade kommenterat massa på :) och din blogg är jätte fin :D

shiba

sv: Tack! :)

Hur är det?

jätte fin blogg du har :)

Paulina

Hmm, om det är sommar tema, så antar jag att det ska vara mycket färger? :3



** Tack detsamma :'3

Jag tycker att bloggen är jättefin!

Hej Vilka härliga bilder du fotar.

elin

Vad heter typsnittet som du använt till texten UNDER "första och andra headern" ? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR