News from Topshop!

Kolla vad Topshop har fått in för nyheter. Riktigt fina grejer. Jag gillar speciellt mycket svarta väskan, minishortsen (färgen är ju härlig!) och den rutiga söta klänningen. :-) Prisen får ni kolla upp på Topshops hemsida som ni hittar här! XOXO. ♥

lisa

sv; hihi:)

Emilia

Så fina saker! :D



Sv: Menyn försvann plötsligt [?] från min andra och inlägg försvann... jätte tråkigt och om jag inte kan fixa det så är det den nya bloggen som gäller. Är lite ovant, det känns inte riktigt som "mig" men vi får väl se :] Håller mig till rememberlove.blogg.se nu iaf :)

Å vilka snyggingar! :D

Sissi

fina plagg - älskar topshop :)



TÄVLING i min blogg - vinn valfritt armband!

Sassy

Hej väldigt fin blogg! ;)

Jag har en tävling om du vill vara med, vinnaren vinner en länkning!



http://sassyz.blogg.se/2010/may/gissa-vem.html#comment

Julia ♥

SV: HAHA JAOP, SJÄLV? :d

JENNIES

älskar den rutiga klänningen !

Ackelina

hej allt bra idag? :)

Anonym

har ni fått fram några blommor ännu? Det är ju fint att fota, annars gräset, bokeh eller macro :D

Anonym

sv; SKa ta det lugnt, själv?

Anonym

sv: okeejokeej :)

jodå allt är bara fint idag, själv då? ;)

liza

sv: okeejokeej :)

jodå allt är bara fint idag, själv då? ;)

Ems

sv: okej, nej samma här ^^

vad gör du då?

J. ♥

sv: vad bra :-D tack!<3

Cajsa

Ja, håller med. :)



Fina grejer de där. :)

celine

grymt snygg väska!



sv, jag mår super. vad har hänt i dag dah?

eli

sv: ingenting, det är ju söndag och jag är lite sjuk så jag ska försöka bli frisk tills imorrn, ska titta på film tror jag ;) dudå?



din "ofta här?-knapp" funkar inte?! :O

Gabriella

ingen fara ;)

frida

härligt!

jo det är bara bra med mig, själv:)?

Erika

Nice things :D



sv. Ja allt är super. sjd? :p

SV: Okej :) Vad sökte du på?

Om du vill så får du gärna mejla bilden till mig.

Ha en bra kväll!

sara

följa varandra med bloglovin? :)

sara

följa varandra med bloglovin? :)

sv; i skuggan vart det bara 11 - 12 grader, men i solen vart det mellan 20 - 25 =) så det vart superskönt!

aha okey vad jobbar du med? :)

svar:

awh, tack sötnose <3

hej.. härligt att du är med i min tävling! LYCKA TILL!

Anonym

Senare idag kommer jag att publicera en tävling men du kan anmäla dig redan nu genom att skicka in din bästa outfit bild till [email protected]

sofi

okej jo de är bara bra:)

Anonym

fin blogg! :) följ gärna våran blogg

snyggt :D

duu använder photoshopvaaa? :D

Hah ok ;)

Ellen

Fin blogg du har! :D

Tar du betalt för bloggdesigner isånna fall hur mycket? :)

Vanja

Heej sötis ! (:

Jättesnygg design hörrdu :D

Jag skulle bli skiitglad om du bara kunde säga lite kort vad du tycker ang. mitt senaste inlägg.. Gör du det är du GULDVÄRD (: ♥

Jo de e bra,själv?:)<3

sv: det är bara bra! :)

bella

sv: awtack!

allt bra idag? :)

emelie

thank you :)

elin

hej allt bra?:)

CHRJ

sV: Ja visst var dom! =)

Annie <3

jag håller med dig till 100%



Ska jag vara ärlig tycker jag bara att Kissies är skitsofren, haha

julia

tack så mycket! ;D

dlc

- haft min lillebror här så vi har kollat på film, varit occh handlat och så :)



vad har du gjort i helgen ?

Julia

Sv: Jo bara bra :)

nu drar jag igång en FOTO TÄVLING. Om du vill va med och tävla med 1 bild så kan du antingen lägga upp bilden på din blogg och skicka länken till mig. Eller så kanska du har 1 bild på din blogg som du vill tävla med då skickar du bara den länken med. Men du får bara tävla med 1 bild. Om du vinner kommer du och 3 till synas i min meny längst ner. I ungefär 2-3 månader. Jag kommer med att lägga upp något inlägg då och då och berätta lite om din



blogg och länka till dig och dom 3 andra deltagarna som då vunnigt. Men allt deta kan hända om du nu är med och vill försöka att vinna. Men din bild.

Låter inte det bra?

Tryck här för att va med

http://idaelfs.blogg.se/2010/may/foto-tavling.html#comment



du kan läsa lite mer där. För att förstå mer.

Fråga mig om jag har varigt otydlig eller något.

Lycka till!

llindaa

hur mår du idag? :)<3

Sv. Varsegod :)

Jadå fick sluta kl 12.45 idag och vi skulle igentligen slutat 14.35 så det är härligt och vara hemma tidigare.

Sj?, Allt bra med dig?

Jeanette

sv. ja, det tycker jag allt att jag hade:)

hur är det med dig idag? ^^

Ackelina

Sv; härligt, jag mår toppen ;D

Anonym

tack:D

Sara

Snygga kläder;D

amanda

snyggt! :)

Ackelina

Sv; jag kollar på tv :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR