Mmm.. Marabou | Veckans fråga!


JAG SVARAR: Min favorit bland Marabou choklad (som jag smakat på, har inte smakat på alla - är väldigt långt ifrån) är Daim! Tycker att den nya Polka-chokladen låter god, måste nog smaka på den! Sommar och vinterchokladen var också helt okej. Men DAIM tar nog hem priset. :-) Så, vilken är din favorit?

Arzu

Min är nog marabou sweiser nöt (stavning??)

Arzu

SV: Va kul!

sv: Hej sötnos! :) Det var helt underbaaaaaart.

Ville inte åka därifrån, men åker snart tillbaka :)♥

mm TACK!=D



marabou polka är en stor besvikelse!!! säger jag bara=(

Sv: den vanliga =D mjölk choklad

svar/

tack så mycket :) din med!



jag älskar den med mint i men med min otur så har jag gått och blivit laktos så nu blir det inge mer choklad för min del :///

Mina favoriter är Schwiezernöt och Polka! DU MÅSTE SMAKA POLKA; DEN ÄR UUUNDERBAR! MMMMMMarabou :) Heeh.. men om du gillar choklad med lite mintsmak ska du absolut prova den! Jag läste att det var nån som inte gillade den, men alla har olika smaklöker :) Hehehh..



Kram och jag ÄLSKAR din blogg!

Anonym

Sv: Oj, tack! Vad glad jag blir! :) Förresten så tycker jag också att Daim är den godaste :)

Jenna.

Sv: Oj tack, vad glad jag blir! :) Din blogg var också riktigt fin! :) Och jag tycker faktiskt också att Daim är den godaste :)

lisa

sv;okej;/ men jag vet inte vars du bor;]

lisa

sV; får man veta de? :)

lisa

sv; nehe!

sv; varför vill du inte;/

lisa

sv; okej, men jag tycker att du ska göra det nu elr snart:)

Fanny

Daim är jätte god! :D



Svar: Jag hatar regn!

sv; haah men det är ju pinsamt att gissa:)

men typ elin och bor i skåne;] tihihi

lisa

sv; haha okej, men kan du inte säga bara vars du bor? jag kommer ju inte säga det till nån;P

marabou polka ! den är så goood :D

emily

min är marabou polka (L)

Sv; tack dsm :D !

sv: Japp haha :D

lisa

sV; men åå det är ju jätte svårt:)

V I L M A

daim och den klassiska mjölkchokladen! :D

emily

Sv; ja gör det ! :D

Diana

sv: Super bra tänkt! :) <3

Cajsa

Hihhi ja riktigt små och söta. :)

min favvo är digistive! :D så himla mumsig :D

lisa

sv; det är omöljligt:)

Övik? sundsvall?

chris

den finns ju för många :0 men tror jag gillar den med digestive bäst :P knappt smakat några så :)

Karolina

Tack, detsamma! :)

sv: Tack! :)



ja det måste du ;)

Felicia

schweizer nöt (stavningen?) är godast, men jag vill oxå smaka på polka, det låter JÄÄÄÄÄTTE GOTTT. (a)



kram.

Marabou Mjölkchoklad såklart!

Förut hade jag Scweizernöt som favorit, men sen så gled jag över till Mjölkchokladen, och den är bara så himla god!

Fanny

Svar: Förstår inte varför det fina vädret skulle ta slut, hade vi inte kunnat få ha varmt och sol nu! :/

precis!

digestive är min favorit! och de med nötter :)

sv: Ja :D

Vad gör du för skoj? krams

tackar:D

E M M A

sv: Så bra, är sjuk :P

vad gör du då?

milla

Min Marabou-favorit är utan tvekan Amigo! Tätt följt av klassiska Helnöt:)



Har inte testat Daim, däremot var jag tvungen att se hur Polka smakade.

Enligt mig var den god, men jobbig att tugga. Haha

milla

Okej, virrig är jag... Det var alltså jag som skrev om Amigo, Helnöt och Polka:D

svar: yes. men daim är god också :)

jaså okej, den har jag aldrig smakat, åh vad jag blev sugen nu.. :(

sv; tack! :D



jag ääälllssskkkaaarrrr apelsin krokant ♥

svar: ahh du har iaf något :) lyckoos!

MARABOU DEGISTIVE!

Ebba

Min är nog Apelsin krokant och den med passion och chili ^^

Anonym

Tack så jätte mycket. =)

Jag tycker mest om orginalchokladkakan, vad gott det hade varit med det nu då. :P

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

vanlig eller digestive ;D

Jasmine:)

Jag ÄLSKAR MARABO POLKA!

Du mååsteee smaka den!

terrus

min favorit är nog marabou polka,omnomnom :'D Ha det bra kraam!<3

sara

min eller mina rättare sagt favoriter är marabou polka och marabou mintkrokant ;)

Louise

Jag tycker nog bäst om Schweizernöt och digestive! :P

Anonym

den vanliga såklart!haha:)

Anonym

den vanliga såklart!haha:)

Hmmm.. mintkrokant tror jag :D Eller apelsin.

marabou apelsilkrokant ! ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR