Marabou for life! :-)


Mmm... Marabou! Kan man mer säga? JO, trevlig helg till alla! ♥ Återigen helg och nu återstår en vecka skola för mig, när slutar ni skolan? Som sagt, jag slutar 5 juni - då är avslutningen - och jag har ett problem, INGA SKOR!!!
Nu ska jag äta lite kärleksmums, Marabou choklad - köpte ju faktiskt hem POLKA så måste smaka på den - och sedan ska jag till frissan! Blir att blondera lite. Ha det bäst i helgens tecken. PUSS! ♥

awwiee

låter bra :D

Tack tack<3 Den andra bilden blev missbildad!:P

slutar skolan den 15e tror jag :)

Arzu

Vad tyckte du om polkan? Det här är kanske lite respektlöst men jag tycker att den smakar SKIT! haha

frida

härligt att höra, det är bra med mig med :)

mums vad sugen jag blev på choklad! :o skit att man har godis förbud (a)

Erika

Åh, marabou polka<3

& fan vad nice att sluta 5 juni, men fuskigt :o Jag slutar inte förrens 10 juni -.-

lisa

sv; tacktack söta du! :)

sv; ihihi! :D vad roliigt att du gillar dom :D



hoppas håret blir snyggt ;D

Laura :))

Nu vill jag springa ner till kiosken och köpa marabou!!!! :D Kommer nog göra det nu också !! HAHA :D

lisa

sv; jo det kan jag ju göra! :)

E M M A

sv: Så bra :) fortfarande sjuk :P

händer ikväll?

Ebba

Marabou... lite mer MMMM i livet ;)

lisa

sv; okej, ska kolla:)

lisa

sv; men vaaa ofta du inte bor i sverige:) men vhaaaaat? du skriver ju på svenska

sv; har aldrig hört talas om det? haha men hoppas det bleks i solen då! :D

lisa

sv; okej, men vrf kan du inte bara säga vars du bor? är det farligt elr?

sofia

den med polka är helt underbar! mmmmm. är allt bra förresten?:)

frida

HAHA jag är på god väg! Jag kan det mesta :D

frida

Haha den är lätt bäst! ;)

sv; ska tänka ut en bra fråga ,D

sofia

sv: här är det underbart! proppmätt bara men.. vad händer hos dig ikväll?

Arzu

SV: HEHE OK :)



Jag ställde precis en fråga på din frågeruta, kan du ställa en på min?

sofia

sv:okej, va roligt :) jag ska bara ta det lugnt antar jag :)

Älskar också polka, mums! :D

Arzu

Skulle du kunna ställa en till mig också?

frida

haha aa, du har rätt;D

MyzaaN

Ohh choklad ;D

slutar den 11 sj då? :)

sv; godis är gott gott som fän! (a) men tävlar med min handledare. Så vill ju inte förlora. Men ska nog börka äta nu i sommar igen :D!

emelie

åh mumms!

Arzu

Vgd? :)

E M M A

sv: jo samma här :)

haft en bra dag?

sv; men jag vill veta! ;p

hm jag slutar 11 juni :/

Vadå bor inte du i Sverige? :o

Vart kan du då bo? haha :D

Skönt ;)!

Sv: Ja! :D Åh Marabou Polka är såå gott. Hur mår du? ♥

choklad, choklad, choklad! :D

elin

hejsan!:)

vad ska du hitta på idag?:)

Julia

Sv. hehe<3 Ja... dagen ha varit bra hitills!<3 dd??

julia

5te lät himla gött, jag slutar den 10de!:)

läste ngn kommentar ovan, bor inte du i sverige?;o




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR