FRÅGESTUND!


Klicka på bilden för att ställa din fråga! :-)

elin

sv: toppen här med!:)

Liisa

SVAR: Haha tack ^^

Lågt bländartal bara, sen så är den ju inte rosa på riktigt, det har jag redigerat bara för det skulle passa till flaskan :D <3

svar/

tack! :)

nej den vart så då jag fotade :) Det är blommor och staket i bakgrunden :)

sv; okej! :D



vad har du gjort idag då? :D

Elin

Svar: Varsågod :)

Tack så mkt:)

E M M A

sv: Så bra, nja är fortfarande sjuk "/

vad gör du då? :)

Louise

sv: Ja, såklart! Jag följer dig redan på bloglovin, för jag älskar dina bilder och att läsa det du skriver! :)

Skulle verkligen inte sluta läsa ifall jag visste vem du var:)

Louise

Vilken är den bästa bilden du tagit enligt dig ? :)

Vad gillar du mest att fota? :)



två frågor blev det , men intressant att veta! :)

Anonym

SVAR hahah tack! ;D

Anonym

svar Jo det kan jag, men måste duscha nu! ;D

emelie

okeej:D nej ska plugga :(

c

ja :) ska du göra i helgen då? :)

sv; jag har inte gjort så mkt faktiskt :(

E M M A

sv: Tack :) okej,

haft en bra dag?

awwiee

hjäääälp mig hur kan man göra bloggen bättre? Ge mig tips på bra trick o liknande (a) ALLLT som du någonsin kan tänka dig sToRt som LiTeT. kraam

Julia

sv: Tack så mycket! :)



Hur mår du denna fredag? :D

awwiee

knske borde ställa den först (a) hur ska en bra blogg vara?

awwiee

fattade inte att man skulle trycka på bilden för att se (a)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR