Fråga vecka 19!

JAG SVARAR: Jag har en Canon EOS 1000D, som ni kan läsa om här. Du har väl inte missat dopet av kameran? Kom på ett namn åt min kamera här! :-)

Såja, nu har jag fixat lite läxor och ska snart äta lite före träning börjar. Sedan blir det väl bara att läsa ännu mer läxor och så ännu lite mer efter det. Nu tycker jag i alla fall ni ska svara på veckans fråga, det skulle vara kul att veta hurudana kameror ni har. SEE YOU! ♥

Anonym

sv : nej det har jag inte , Googlat den :P hehe

Jag har en canon 400d :)



sv: skorna är från din sko :)

ELLEN

ja det syns ett hjärta :) hur hittade du ditt hjärta? :P haha kan du komma på något jag kan ha där uppe som bild? :)

sv: bara bra :) sj då?

sara

Jag jobbar idag, så är på jobbet nu :) du då?

ELLEN

okey! :)

Felicia

en samsung ljusgrön någonting med 10,1 mpix om ja minns rätt men jag bryr mig inte va det är för en kamera bara den tar fina foton! ;-D

johanna

Jo allt är bra !:D de kostar väl inget de med designen ?(a)

A N N A S

sv: hejhej! :)

jadå, hur är det med dig då?

nattis

jodå de är fin fint:)

ELLEN

sv; jag nu har jag det :)

Malin

svar: oh ja, kan du inte skriva ett inlägg om hur man gör såna bilder? :D

A N N A S

sv: just nu sitter jag i skolan :) vad har du själv gjort?

Alexandra

Hej, jag tycker också om fotografering, har tyvärr inte en system kamera ännu.. Jag laddar upp nya foton ganska ofta på min blogg. :)

Malin

svar: ja, dom bilderna, perfekt, då håller jag utkik :D

ELLEN

sv; japp! :)

J

okej kan ja adda din msn då?=)♥

emma

tack detsamma:)

sv: inte mkt har mest ätit :P sj då?

J

för jag suger verkligen på att förklara :O

menmen får väl försöka !

mitt svar på veckans fråga : jag har en samsung ES17 12.2 mega pixel :D

ELLEN

sv; samma som innan. men nu ska jag duscha så jag känner mig lite friskare :)

Fanny

Svar: Inget speciellt, tittar lite på TV :) Själv?

Julia

En sån du har ! :D<3

Therese

JAg har en nikon d60 och en panasonic dtz någonting^^

Malin

svar: tack :D

javisst ser dom somriga ut, fast det fortfarande är vår? :)

Therese

Verkligen^^ HAr testat canon men tycker de är extremt bakvända^^

Malin

svar: ja, vem längtar inte till sommaren? :D

Fanny

Svar: Okej! :D Jag ska passa min lillsyrra :) själv?

alexandra

fin blogg!

Maggan

Jag har en Nikon D3000 :)

Jag har också en Canon EOS 1000D :D, funkar fin fint tycker jag ^^

jag har en nikon D5000 :)



ps. du kanske behöver mitt lösenord om du ska fixa min blogg kom jag på? ;)

anja

hesjan! har du de tråkigt ? kolla då in min blogg :) have a nice day!

Maria

Canon EOS 450D.

sv; HAHA! :] va så lite så.



till dagens fråga:

jag har en nikon d60 som just nu är trasig! :]

Paulina

Åh fungerar den kamerna som den ska tycker du? :3



Själv har jag en Nikon D3000. ^^

Danni

Jag har en canon eos 1000D som du:)

visst e den härlig

j♥

jag har en olympus E - 420!

allt bra med dig?

hoppas du hade en bra måndag!

love

Jozzie

Jag har också en Canon EOS 1000 D ! :D

Chulia

jag har en Sony 350 ^^

therese

Jag har en Nikon D80 :)

anna

fin blogg! :)

Ninna

Jag har en Canon EOS 450D , :)

Fin blogg! :D

ellen

Nikon D3000




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR