Första sommarlooken;


{T-shirt Gina Tricot - Shorts H&M - Skor Divided, H&M}

Hello sunshines! :-) Skiner solen hos er också? Här gassar den. Det var faktiskt 43 grader i solen idag! Tro det eller ej, men här finns BEVIS. Härligt väder, mycket solas och en glass!
Skulle egentligen vara på träning nu, men jag kände av lite huvudvärk så jag tänkte att det var bäst att jag inte tränade, fall det skulle bli värre - det är ju så varmt. Ha det fint! ♥

sv; haha, ja därför jag la ut den! ;)

Anonym

ohh avundsjuK!

tina tran

åh va härligt :D här är också sol men inte sååå varmt!

Julia

Hehe<3 Jag är bara lite hungrig!

ELLEN

sv; haha okej ;)

fin header!

Sv. Hehe<3

elin

hej vad görs idag?:D

elin

sv: är med marcus ;D

lisa

sV; härligt:) jodå

Julia

Sv. Inte så mycket:P

lisa

sV; tack! :)

elin

sv: inte mkt;)

noemii

SV; jaha.

gick det bra ??

Julia

Sv. sitter och kollar på empire state building på wikipedia jag ska åka upp i det om 28 dagar för då ska jag till new york ! Jag kommer filma när jag åker upp med min videokamera så du måste fortsätta kolla bloggen!

Matilda

Hej ! Vilken fin outfit :) Det verkar vara fint i hela Sverige :D

Matilda

SV: Ja det är jätte fint väder här !! Prognosen var regn !! Fast det är jätte fint :D

Anonym

Har du gjort idag då ? ^^

Julia

I know! Kolla mitt nya inlägg!

Du komme rnog svimma!

E M M A

sv: okej :) lyssnar på musik :P

Tack :D

hur mår du idag då?

celine

varsågod :D tror du att shortsen finns kvar?? behöver ett par shorts :D

Vad skönt med sol!!:))

Här är det molningt och 11grader!:((

sv; oj där ser man :D vad kul!

Hej :)

Jag bloggar om mitt liv som ung förälder och har just nu en frågestund i min blogg, och eftersom att mina läsare är så dåliga på att komma på några frågor att ställa så undrar jag om du vill ställa upp och skicka iväg några frågor till mig. Jag älskar nämligen att svara :)



Ha en fortsatt bra dag. Kram!

Piinky

härlig outfit =) haft en bra idag?



kram

sv; hehe, ja! :)

har du för dig nu då? :)

emelie

gjort idag då?

Anonym

samma :D

Jenny

Vad fin blogg du har med med fina bilder!

Ebba

43° i solen :O NAJSIGT! Härligt att bara kunna ha shorts, hade leggins eftersom jag inte visste att det skulle bli så fint väder men bytte senare :) Så härligt!

sv: okej härligt =)

jo det är bra =)

häääärligt :D

iiissa♥

brukar du se på svenskahollywood fruar? ;)

kram

hej!

jo det är bra, hur är det själv? :)

sandra

okok :P

LAURA :))

SV; Taaack såå mkt! :D

sv; ja skulle vilja ha menyn i boxar, som ja srev innan och helst vill ja ha dom fyrkantiga om du kan fixa de? ;p ungefär som emmawernius.blogg.se

annars gillar ja sofiasphotos.blogg.se

sv; hihi tack! :)

mja, lite i stucket av sofiasphotos.blogg.se, men om du går in på bloggen; tinkerbella.blogg.se det är typ så jag vill ha det eller bloggen: eellenas.blogg.se :)

<3

sv. tacktack :D

h

härligt väder!

emelie

svar: TACK :D

J

hello! hur äre läget ?:D

frida

ja :)!

chris

fan solen verkar vilja titta fram överallt förutom där jag bor :(

Anonym

sv: heh ja vad gör dudå? ;d



varför är du anonym om jag får fråga? ;D

Ah men du vad somrigt! :D

Anonym

sv : ja haha på solen & värmen!

minna

ursäkta mig med 43 grader? :o

vi har typ 10+ :(

tack så mycket. vaa 43 shit var bor du? hos här i skåne vill den nästan inte ens titta fram

malin

SVAR. tack så mycket! :)

ardiana

vart är du någonstans??? 43grader HALLÅÅÅÅ kom och hämta mig....

här skiner inget alls :(



jag önska verkligen jag kunde resa bort till värmen usch nu blir jag deppig

sara

svar: tack! :D



söt outfit.

ronja

jättefin blogg du har :)

Fin outfit, härligt med bara ben :)

Anonym

härlig outfit ! asnice faktist sommar lixom

!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR