Flingor


Tjabba! ;> Min dag i korthet har sett ut såhär: skola ifrån åtta till tre, träning, jobb, hem och nu sitter jag här och fixar lite med bloggar! Om ni undrar med bilden, så ja... Det är min frukost från idag, om det intresserar någon. Hehe. ^^ Ha en riktigt solig kväll i alla fall. Nu ska jag plugga ute i solen, puss! ♥

Piinky

javisst , åh gud jag tycker inte om flingor men denna bild gjorde mig sugen på de haha '



Kram

SVAR Tack! :) Härligt, jo det är bra med mig med!

Linnea

Svar: Okej, men ändrar du Alla dina bilder? I vilket program i sånnafall? =D

Anna

Jag skulle på ett ungefär vilja ha en liksadan som Erikas fast med en sån meny som du har :)



Jätte fina designer föresten :)

SVAR Okej :) Tack för att du svarade!

mums!!

Piinky

okejokej de är ju bra de =)



kram

sv: Ja, du kan ju också vara med vetja ;)

SVAR Hehe=) Vad händer i helgen?

SVAR Jag ska till min farmors sommarstuga=)

Piinky

jo de är ju sant men jag tänkte t.ex feber å förkylning typ hehe



Kram

sv: Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir :)

Piinky

aa , vad ska du hitta på ikväll då?



kram

Anonym

sv: tack desamma.



Jo jag tänkte väl det, haha, det verkade liiite underligt ;)

Piinky

okejokej tv & blogg antar jag hehe



kram

camka

ska lyssna på den strax, måste bara käka först:)tack

Piinky

jag ska se rush hour 2 på sexan klockan nio =)



kram

SVAR Ja verkligen=) Vad händer imorgon då? ♥

bella!

jo, det är bara bra! :D kram!

Anna

Gör de :)

chris

inte ja heller, va första gången men va gott med grillade äpplen så testa det :)

sv: hehe =D

Ja efter den kalla vintern så är det jätte skönt!!:)<333

frida

kul att du hann me så mycke! skola, stan sen hem å slappa;D

E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

Jättefin blogg! :)

JULIA

GILLAR DIN BLOGG

+ på bloglovin;D

Linnea

Jag tycker också att Picnik är bra. Jag använde det innan jag skaffade photoshop. =D

emelie

svar: haha de hade varit gott ifall jag fick någon :( Men icke sa nicke

sv. tack!

& ingen orsak :) kram

lisa

Fin:)

emelie

vaknade för en lite stund sen, ska snart göra mig iårdning och åka in till stan .D

Madde

Ja det är riktigt gott :) Hur mår du idag? kram

J

jo jag mår bra=)

Malin

SV. tack sötnos! ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR