Dagens rödvitsvarta!


{Linne Pieces - Topp ONLY - Jeans H&M - Skor DLS}

Hellouw! Har inte så mycket att säga, ska bara kolla på lite TV och plugga, sedan gå och sova. Blir lång dag imorgon! Vi hörs, sov gott. PUSS&KRAM! ♥

ANTONIA!

sv; haha okej, men vill gärna ha den lite innan så jag kan se och om det behövs fixa något eller sånt! :D

Linnea

Jätte fin design, verkligen! Gillar du din kamera mycket, är den någon som du skulle rekommendera? Har du några andra objektiv än standarden?? =D

sv; härligt! :) gör du nu då?

sv: hihi tack =D

Linnéa

Jag gillar outfiten ;)

sv; jaha! Så glassigt ;)

frida

vad har du gjort idag då?:)

hanna

söt tröja!

minna

ja, hoppas det kanon vädret kommer till göteborg snart då :)

Piinky

härligt att höra =) jadå min dag har varit super



Kram

simone

ursnyggt! :)

Ebba

Söt tröja :)

MAlin

SVAR. tack så mycket! :)

igenigen&igen, du är för söt! Kram:*

E M M A

sv: okej, sitter i skolan :P

hur mår du idag då?

chris

ja jag vill ha sol året om ':)

Hej!:D

Jag undrar hur du gör annsiktet suddigt?(:



As fina bilder!<3

sv. tack för din gissning! ska lägga upp originalet :)

Här steker solen för fullt!!:))<3

sv; så bra! & tack så jätte mkt för att du hjälper mig :)<3

sv; yeeah! :D

allt bra annars ? kram

L

ska oxå strax äta ;)

Anonym

hej kolla in min kändisblogg

söt blogg btw

ohja, skulle gärna vara ägare till alla plaggen! :)



snygg tröja!

camka

inte här heller faktiskt, förutom att jag ska på dans strax :) kan du någon bra låt har astrist :(

Madde



Foto: TV4



Antal portioner: 4 Ingredienser

1 1 färdiggrillad kyckling

1 1 tsk italiensk salladskrydda

2 2 bananer

2 2 dl vispgrädde

1/2 1/2 dl chilisås

1 1 paket bacon (140 g)

1/2 1/2 dl salta nötter



Annons:Annons:Annons:Gör så här

1. Sätt ugnen på 225°. Ta loss det grillade kycklingköttet från benen. Skär köttet i mindre bitar. Lägg bitarna i smord ugnssäker form. Krydda med salladskryddan. Skala och skiva bananerna. Lägg bananskivorna ovanpå kycklingen.



2. Vispa grädden och blanda den med chilisåsen. Bred blandningen ovanpå banan- och kycklingbitarna. Hit kan rätten förberedas. Gratinera i ugn i ca 20 minuter.



3. Strimla baconet och fräs det. Låt det rinna av på hushållspapper. Strö baconet och nötterna över den färdiggratinerade kycklingen.

Madde

HAHA förlåt, jag tryckte på fel knapp :P Vad har du gjort idag? Kram

Anna

Har du läst mitt mail än..? :O

Förlåt för sent svar!

SVAR Ja :) Allt bra med dig?

MATILDA

tack så mycket ! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR