Dagens outfit - fredag! ♥


{Skjorta I ♥ LINK - Skärp I ♥ LINK - Skor H&M}

Hallå! Idag är det då fredag och vädret är på topp. Kanske sista dagen i maj det är så här varmt... Nästa vecka lovade de ju 10 grader och regn, får hoppas att det inte stämmer. Jag vill ju bli brun och ha det skööönt i värmen! 
Imorgon ska jag med skolan på tävlingar så vi kommer nog inte höras på hela dagen här på bloggen, men eventuellt på TWITTER! :-) Ha det riktigt mysigt. ♥

:)

stina

fina skor

E M M A

sv: samma här :P

vad lyssnar dü på?

Diana

sv: jag menar det! :)

Men varför täcker du ditt ansikte på alla bilder? :) <3

emelie

svar: hehe allt bra idag?

Sv. Ja jätte högt!<3

sv: Allt bra här med =)

lisa

Har du mig på bloglovin? annars kan du lägga till mig för jag har dig! :)

SV: Tyvärr kan jag inte skriva ett mail eftersom jag inte hittar min kommentar.. Så om du skulle kanske vilja svara på den och maila min hotmail. Skulle vara skitschysst! ([email protected])

Hejsan!

Skulle du kunna göra min en lite tjänst.

Gå in på min blogg kika igenom den lite och sedan kommentera det senaste inlägget om vad ni tyckte vad som va bra och vad som va dåligt.

du skulle verkligen göra min glad.

Kramar julia

ANTONIA!

sv; ja men det ser ju jätte bra ut ju! :)

ANTONIA!

oj, det var jag som skrev kommentaren innan ;d

Laura :DD

Guud vad fin outfit! :D

okejj! :D fin bil? <3

Claudia;)

Härligt!:D

E M M A

sv: hehe okeej :)

haft en bra dag?

fotorum ~

sv. tack :D

rösta gärna på mig här - http://www.sunstreet21.devote.se/blogs/4809924/vinn-ljustaelt------finalisterna-.htm#WriteComment jag är nummer 2. de skulle vara jätte snällt!

fin blogg, gjort designen själv ? =)

Vad ska du hitta på idag? :))

Tack!:)<3

Tack! :)

Hej. Kanske vill vara med i min tävling om att bli månadens blogg? :D http://bymalin.webblogg.se/2010/may/vi-kor-igang-med-en-manadens-bild.html#comment

Cajsa

ja, Härligt när det är varmt ute. :D

simone

så charmigt :D

Malin

SVAR. nja, någålunda är det iallafall!:)

hur är det själv?

Fanny

Vad fin outfitt! :D

elin

hej vad gör du?:)

SV: Yes, sj? :)



Förlåt för sent svar :) <3

Sv: Åh tack ska du ha! :)

L

lånade den från syrran ;)

frida

Hihi!:)



fin skjorta!

Ebba

Söt outfit :) Jag har också twitter btw, vi kan följa varann om du vill!

Fin! och sommrig, :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR