Chocolate ice-cream.

Hej! Hoppas ni mår super. Jag mår riktigt bra faktiskt, lite sjuka ben efter gymnastiken men det går väl över, eftersom det är träning om en timme igen! ... Sitter faktiskt och mumsar lite chokladglass nu, men måste nog äta lite yoghurt och sådant nu. Ikväll blir det som sagt träning och sedan Andra avenyn! :-) Vi ses. ♥

Matilda

Gund vad gott det ser ut :P



sv: Jo allt bra med mig =)

Med dig?

(tycker du jag ska fråge stund?)

Ems

sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då?

SV: Tack och detsamma :)

Alex

Allt är iaf bra med Alex! ;-) Du då? :D

i

Haha! :D

varsegod.

Gillar din stil (A)

Otroligt fina bilder! :D

jarrå! :D

sj?

kram

sara

Sv: Varsegod! :) och tack själv! :D

fian

sv: tack :)

hur är det med dig då? :)

lisa

sV; jodå:)

Ackelina

Sv; haha yes :)

Jag

Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

OCH - Damn va god glassen ser ut.

Kajsa

va gott. vart sugen på glass nu ju :o

elin

sv: skolan sen kompis!:)

Tack!:)<3

Matilda

JA =)

JA jag tycker du ska ha fototävling =)

Jennie

fiin blogg!!allt bra?/Jennie<3

Anonym

:D Men jag tycker du ska välja en! blir som enklare ;)

Gud, vad gott det ser ut!

Gud, vad gott det ser ut!

Gud, vad gott det ser ut!

li

sv: tack! :D

Anna

sv; hihi jaa :)



svartvita bilden ser nästan ut som lakritsglass... :O :D

sofi

jo de är bara bra sj?:)

Laura :))

SV; Aaa! :)

ida

svar; tack :)

sara

Sv: japp sjdå? :)

Hihi, tack ;D Jag gillar den också ;)

li

tack för frågorna :)

li

sv: ingenting typ, sj?:)

Angelica

Okej :) Jag älskar gina tricot så det är där jag handlar mest :D

Ackelina

Sv; tack :) nej en tjej har gjort den. Agnes heter hon :)

Liza

Tack! Va härliga bilder :)

Jennie

SV:Det är bara bra!vad god glassen såg ut;P vad gör du??/Jennie<3

li

sv: okej :)

jag vet faktiskt inte hehe sj?

Jennie

Sv:jag gör ingenting just nu:/har du någon ide??/Jennie<3

li

sv: kollar på det varje vecka ;)

sista avsnittet är ju idag ... :(

Emilia

Sv: Jag vet :) Jag är riktigt nöjd över att den enda som fanns kvar var i min storlek. Och att den var så billig :)

Tack så mycket!:D<3

li

sv: sista förevigt .... :(:(:(:(

Ems

sv: okej, tittar på tv :P

gick de bra på träningen?

Liza

Jadu, haha.. det är en vanlig digitalkamera från Sony :) Det är tyvärr inte jag som tagit korten på blommorna i headern om det mest är de bilderna du tänker på :)

Angelica

Ja precis, skit snygga kläder har dom också :)

Jennie

Sv:har faktist följt det förut men det blev så många nya ansikten så jag slutade:(

E B B A

Sv; åh tack! din med! :D allt bra med dig?

sv: va bra! :) nej jag ska ta och redigera nån bild som jag snart ska lägga upp på bloggen sen så måste jag plugga!

Ackelina

Sv; tack :) Kände att bloggen behövde en makeover :)

liiza

sv: okeej, inegt! :D

Ja, det har jag gjort :)

Jennie

Sv:Ok! det visste jag inte:Ö/Jennie

Liza

Haha ja :) Vad tycker du om att det är sista avsnittet av Andra Avenyn då? Själv tycker jag det är sjukt tråkigt, men de har ju hållit på ganska länge också också ;)

li

svar: jag vet..Skit :(

Vet du hur ledsen jag blev när jag fick veta det eller?:(

Kajsa

sv: avis ;)

tack tack,

elin

sv: målar naglarna hehe;)

sv: jag redigerar i adobe photoshop cs4 och fanny i adobe photoshop 7.0, dudå? :)

Jag har ett 18-55mm objektiv sen ibland använder jag ett 55-200mm!;) dd?<3

Anonym

Kan inte spara den tyvärr för du har högerklicksskydd ;) <3

Ems

sv: Så bra, vad tränar du? :P

E B B A

Svar; jo det är bra, har lite panik bara. måste plugga! :(

hej alla hetingar där ute ;)



ni som läst min blogg kanske vet att jag är ägare till en musik blogg och många har tjatat på mig att jag ska lägga upp videos på mig när jag sjunger och videoblogga osv. så nu har ni en möjlighet till att göra så att jag ska börja sjunga videoblogga och spela!



http://mymusictime.blogg.se/2010/may/100-kommentarer-pa-detta-inlagg-och-jag-borja.html



där har ni länken, ni får kommentera hur många kommentarer som helst, men når jag upp till 100 kommentarer eller över så kommer jag börja videoblogga, spela och sjunga! i promise!



puss&kram.

förlåt om jag störde och om du anser detta som reklam som det kanske är är det bara att ta bort kommentaren!

sv; japp :)

i

Varsegod! :D

Vart gör du dina bilder i för program?

Ska plugga.. :/

KRAM

Helena

Gud vad gott det ser ut :D

sofi

har tagit lite kort sj då?:)

Gud vad gott med glassssss :D

fian

sv: okej, jo det är bra :)

SV: Tack :) Mm, glassen ser god ut!

alex

grejjar lite med designen, är inte så bra på sånt! :P själv??

amanda,

å det där ser riktigt gott ut!

Gott det ser ut!

Josefine

Jäklar vad gott!

ronja

åh vad gott :)

Paulina

Gud vad gott, nu blev jag jättesugen på glass :'O




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR