BOKTIPS: AUDREY av Robin Benway


Slänger in ett litet boktips här! Enligt mig är boken riktigt bra. Läs mer på bilden vad den handlar om, det förklarar det mesta. Kan dessutom säga att det är en bok man inte vill släppa taget om då man väl kommit in den. Väldigt intressant och spännande! Jag ger boken 4 poäng av 5! :-)

fotorum ~

sv. tacktack!

kram

Ebba

Jag heter ebbagratte :)

Ehm, vet du hur man skickar direct message?

Ebba

OKEJ TACK!

Tack, vad ska du göra idag? :))<3

Cajsa

:) tack så mycket.. :)

elin

sv: ska snart på stan med kompisar!:)

V I L M A

åh vilken fin header du har :D

Anonym

jag har den boken hemma. Dock så har jag intebörjat läst den än, men om den är bra så sk ajag nog börja snart ;)

Ja, H&M blir bara bättre och bättre! :) Dessutom släpps vissa plagg redan v.25!

ska träffa gudmor och pojkvänn! :D

okejj lycka till =)

Cajsa

Ja, visst är han det. :D om jag kommer med röstar du på mig då. :)

okej :)

Cajsa

Åh, vad snällt. :) hoppas jag kommer med då. :)

V I L M A

sv: tack så mycket! :D

SV: Okej :D <3

Cajsa

Tack. :D det hoppas jag med. :)

V I L M A

tackar! :D

frida

Hihi!:)

Vad gör du?:)

tack detsamma! :D <3

Cajsa

Jag ska snart fixa mig, ska till några som vi känner, dom har fyllt år snart. :)

Fanny

Den verkade bra! :)



Svar: Tack! :D

sv: Japp,

allt bra idag =)?

Hur är vädret hos dig? :)

Cajsa

Ja. .) glömde fråga vad du skulle göra, gör det nu då.. haha vad ska du göra idag? :)

först var det mulet sen kom solen fram sen nu spöregnar det,, :((

Cajsa

OKej! vad roligt. :D vad jobbar du någonstans? :)

Jag tycker att vi ska byta väder? :)

eller vad tycker du om det?

Cajsa

Åh, vad roligt. :D

kul med boktips :)



allt bra?

Fanny

Svar: Okej, vad bra! :D Det är bra med mig, själv? :)

gud vilken fin blogg du har!:)

lisa

Vad har du för väder där du bor?:)

elin

sv: letade efter skor till en kompis men hittade inga:(

vad gör du idag då?

Bra boktips :)

Tja, länge sedan sötnos! :) Hoppas allt är bra med dig! själv kom jag hem igår, tog en långpaus ifrån bloggandet när jag åkte ner på semester hos papí i Spanien :)

Felicia

hej photolens! ;-D

ville bara säga att jag tycker att du är cool och så undrade jag om du har tänkt på att berätta ditt riktiga namn i bloggen någon gång, och visa bilder på ditt ansikte? hihi, jag har mina små funderingar ibland. :-) ha det bra hosthost aka photolens! <3 kramisssssss.

Tack!:)<3

chris

läser du mkt böcker? :)

Emma

jättefin blogg!

Följa varandra på Bloglovin?

E M M A

sv: Så bra, nja sådär :P

vad gör du då?

det måste helt klart vara den bästa budgetkedjan, de har ju allt också :)

elin

hej!:)

vad tycker du om bikinin jag lagt ut på min blogg?:)

sv: Jodå bara bra =)

emelie

haft en bra helg?:D

sv; härligt! :] ber om ursäkt för sent svar! men hoppas att du har haft en fin helg. kram

Jag läste den förra året eller något åt det hållet, jag tyckte den var bra!

Cajsa

Haaha okej, tycker han är så ful. Och konstig. haha

SV: Okej :D <3

Emma

Så, nu har jag lagt till dig :)

Piinky

javisst hur har din helg varit då?



kram

Piinky

okejoekj va härligt =) jag har jobbat hela helgen =(



kram

V I L M A

sv: nej det har jag inte ;)

lisa

sv; okej, inte kul;/ här är det bara mulet

maja,

verkligen fin blogg !

sjukt fina bilder . :)

Laura :))

Den värkar skit bra!! Men har inte tålamod att läsa böcker :P HÖHÖ , men den där boken värkar vara min smak :P

Svar>> Tack =) Jodå, jag mår väldigt bra faktiskt, :D

Cajsa

HAha okej. :) vill du se kanin bilder? :)

Fanny

Svar: Härligt! :D

emelie

svar: hehe härligt.

Jodå det är bara bra :)

aha, nej tack! :D <3

sv; haha, det var faktiskt samma här! :)

såg att du hade kommenterat på någon annans och så kom jag på att jag inte har varit inne där på länge ;)♥

E M M A

sv: hihi :)

okej, jag tittar på tv :P

haft en bra dag?

frida

Ibland :)



Okej kul :)

Fanny

Sv; eller hur, jag tycker hm blir bättre & bättre!



Tänkte ha en liten frågestund i min blogg.. finns det något du vill fråga? :)

Den verkar bra!:)

emelie

härligt :D jo min helg har varit helt okej !

Julia

Hejhej!

Just nu har jag en fototävling på gång! (http://fotobomb.blogg.se)

Kolla senatse inläggen om du vill delta!

simone

Den låter riktigt nice den :D

FOTORUM

sv. hihi, nej de har jag inte :)

har så mycket med allt annat så har inte tid liksom ;)

sv; min helg har varit slapp! njutit av solen :] kramis

Amis

Fin blogg =)

chris

Ja okej men det är skönt att läsa :)

Malin

Har läst den boken flera gånger, den är jättebra :D



Fin blogg ♥

Sofia

Har också läst den ;) den är bra ju (:

Sanna

Har läst den boken, den är jättebra :D

pernilla

Hej, jag håller med om att boken är bra dock har jag bara orkat läsa den en gång. Då den inte riktigt blev någon favorit.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR