At the beach


Vad tycker ni om den här looken på stranden? Jag skulle kunna tänka mig att gå med den, fastän jag inte gillar att gå i mönstrade bikinis, men varför inte? Det är ju riktigt fint tycker jag. Vad anser ni om "en dag på stranden - looken"? :-)

aww

fina saker! :D

aww

gillarskorna :)

emelie

sv: hehe härligt härligt.

ENIRA

snyggt! sådär skulle man vilja gå till stranden!<3

sv: tack :)



[Förlåt för sent svar!]

joanna

LOVE IT!! perfekt till stranden. fin blogg förresten. kram

sv: Härligt :D Facebook,musik och bloggen :}

Karolina

Haha, ja jag hoppas det :P

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :)

hur mår du idag då?

Fin blogg!! :D

fin blogg :D

elin

hej , jag har en liten fråga till dig:)

vad tycker du jag ska blogga mer om?:)

svara gärna i inlägget "skriva mer om?"

tack!

lisa

sv; okej, va bra:)<3

chris

det är det med :) har frågestund på bloggen idag så fråga gärna något :)

Jasmine:)

Fiiiiin bekini<3:)

elin ♥

svar; oj, tack! :) Gillar din också, jättefina bilder&allt :)

aww

vad gör du? :)

Ebba

Skitfina plagg!

Natalie

H&M har sjukt mycket fina plagg nu i sommar! :D Det är farligt att gå in på deras hemsida eller in i en utav deras butiker ^^



Allt bra med dig? :)

sandra

snygga grejo! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR