When the twilight appears...

Lite scary bild här, tycker jag i alla fall! Men jag vågar ju knappt se skräckfilmer heller, så jag antar min skräcknivå är ganska låg. 

Sitter och käkar en massa illasmakande kex, egentligen bara för att mätta hungern. Kom precis hem från skolan + musikskola så ska snart börja plugga lite biologi, men före det kastar jag in ett inlägg här. Före jag slutar. Vill ni veta nåt super-som-jag-hatar-grej? DET SNÖAR. Wtf liksom, jey. Sommar byebye I will never see you typ. Känns som det snöat flera år nu...

Olivia

Jadå.. Bara vädret som får mig lite halvdeppig.

Hur mår du då? ♥

Emma

Sv: Tack så mycket :)

sv; okey :) min dag har vart superbra, själv? :) kram <3

emmy

jajamen, är lite trött bara men annars äre bra! själv? :)

kraam :)

Svar: Yes, jag har gjort min design själv :}

Olivia

Bara suttit hemma, tatt det lugnt&läst.

Dudå? ♥ :)

linda ♥

sv; tack så mycket! Vad bra, jag har sovit idag, så inte så speciellt kul! Kram♥

Emma

Sv: Ja, det är bara bra :) Själv då?

Kram!

sv; härligt :) jag har inte gjort speciellt mycket, bara vart i skolan, hann vara hemma en stund sen kom min pojkvän & överraska mej, haha :) själv? :) <3

emmy

jasså? :o va har ni för väder då?

skola först då, sen en snabbis på stan och snart drar jag på slalomträning, själv? :)

kram <3

Ebba

Nehe, okej ;) ^^

sandra

sv: åh tack! ingen som sagt att de gillat min design förut=)

Clara

det är bara bra ed mig:D



håller med, bilden va ganska creepy:O

Anonym

tackar!

Tuva

SVAR: Jag har varit i skolan, hemma har jag inte gjort så mycket.



Ha det bäst!

Kram

FANNY

Vilken otroligt tjusig blogg =)

Ha en fortsatt bra tisdag ♥

svar: vad mysigt! jag ska snart äta lite, dudå? :)

Svar : Oj ,var jag får all min inspiration ... Hm jag får min inspiration av bilder och hemsidor som t.ex weheartit ,google och deviantart det är bara och söka så kommer massa bilder fram som ger en inspiration .T E S T A så kommer säkert hitta massa bilder som du få inspiration av♥

linda ♥

sv: JA! =D dusj?♥

sv; härligt :) ja de har jag, vi kan ju följa varandra? :) <3

emmy

jaha okej, men de är ju kul om de snöar :D haha bara för jag älskar snö :D

jao, eller jag är ju medlem där elr va man säger men jag använder aldrig , hade nästan glömt de. HAha :D

sandra

sv: hehe tack=) första designen jag har gjort så då kan jag alltså känna mej lite stolt då=)



ja det har jag=)

sv; japp, jag följer dej! :) <3

Nathalie

vad skönt att höra! jag har bara varit i skolan och sen har jag precis vilat en liten stund, var så trött (a) hehe.. du då? kram

linad ♥

sv; självklart lägger jag till dig med! =D ♥

sofie

NAJS bild!!

Nathalie

Hej

Fin blogg.

Kolla gärna in & skriv i en komentar vad du tycker att jag ska skriva om.

Pusshej//Nathalie




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR