When the sun goes down

Hej! :) Idag har jag varit i skolan och nu börjar vägarna synas! Snön håller påriktigt på att fara bort nu. Men det är inte kul att cykla precis. Snart blir det träning och läxor med mera! Så vi hörs senare, blev en kort uppdatering. Ha det bra, kramar! ♥

okej :D

sv: hihi jo de är okej sj då?:)

svar: bara bra :)

tamali

sv; va kul! jag höll också på med friidrott förut ;D allt bra idag?

Camilla

Det är bara bra med mig! vad har du för dig? :)

Carro

svar:vad tränar du :)?

lisa

sv: jo med det är finfint! :)

själv?

-matilda

jaha, åh najs :D

Ellie<3

fina bilder!

sofie

sv: okej, skönt att höra!

jotack allt är bra med mig också! :D

vad har du för dej en sån här kväll då ?

Härlgit att göra gumman<3

sarah

sv; okej :) tror det blir att kolla på tv bara :)

svar: mm absolut :) härligt att du mår bra :) jag kollar på tv, dudå?

alicia

SV: Ja såklrat jag följer det! :) Fina bilder !

eemiinahh

allt bra? :)

Sv; Åh, vad skönt! Hatar stress i skolan, det är kul när man börjar med nya saker, då kan man chilla lite, men jag ¨håller precis på att avsluta ett naturvetenskapligt projekt så har GALET mkt plugg! :( Hinner aldrig blogga... :P Puss <3

Therese

Solnedgångar är vackra!

Ebba

Fina bilder!

moa♥

Allt är bara bra själv?:)

kram / moa

Malin

Kolla det rätta svaret på min mini-tävling :)

FANNI

sv; okej, idag har jag åkt slalom ;D

Hejhej! Fin blogg du har! Vad händer idag då? :)

Amanda.

Fin blogg, fina bilder :)

kramar<3

Vad härligt att höra :) Än så länge har jag inte gjort något alls i princip.. hehe :D Vad har du för planer inför dagen?



Hoppas du har det fint!

Robina

Hejsan :) Allt bra?

fina bilder! :)

hejsan :)

hur är det med dig?:)

Förlåt för sent svar, men är ute på resande fot, därför.. sv: okej, vad duktig du är :) för du har verkligen en jätte fin blogg! kram

anna :)

otrolig kreativ design :D

& fina bilder :)

Jag har dragit igång ännu en tävling. Denna gången är det en KEUNE produkt värd 250 kronor.



Var med och tävla och få en chans att vinna :)



Kram

Vilka härliga bilder!:)

sirada

fina bilder :)

hejhej, är det bra med dig? :)

LINDEROTH

Otroligt fina bilder :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR