Vintervyer med blå himmel.

Vad jag älskar med vintern: 1) Promenader i snön (dessutom kan man gå i andras fotspår, det gör jag alltid, hehe), 2) Vackra träd och vackra dagar med sol, 3) Slalomåkning och skidning, 4) Roligt att fotografera vinterbilder och 5) Härligt den dagen då snön håller på att smälta! ♥

Imorgon är det måndag, skolan börjar och vi får nytt schema. Sista terminen börjar nu. Har 33 timmar allt som allt. Inte precis så skönt sista terminen, hade helt sluppit ha över 30 timmar. Men nu får man ta det som det är bara. Ska ta en promenad med kameran nu, ha det finfint. ♥

riktigt fina bilder du tar :).



gillar headern :)

Anonym

Varit på bio och slappat, själv? (=

med mig är allt bra :) lite ont i ryggen men det går säkert över. själv?

E M M A

inte mkt :D själv?:D

Marika

Svar: Jag tackar:)

Okok, hoppas du har en fortsatt bra dag:)

AB PW

joo allt är bara bra med mig (: sj då <3

tack så hemskt mycket. du har en jätte fin blogg, förresten! har du designat den själv? (:

Carro

Sv: Jo, min helg har varit helt okej. Din då?

Sv; Tack ska du ha, men jag ska byta för en viss unge har snott själva min ram om man säger så asså min ide och den ungen är Lillmoaslife.blogg.se men hon har sagt hon ska byta nu. :)

tack gullet =)

vad gör du :D?

lisa

sv: jodå, det är okej! :)

själv? kram

sofie

tackar! (:

hur är de med dej då ? :D <3

Ebba

Hej :) Nu följer den här bloggen istället för din gamla :)

Hoppas du följer min med!

svar: okej ;) haft en bra helg i helhet?

Anonym

up och ner

hejsan :)

hur mår du då?:)

Tack!:)



Ja, det är bara bra! Själv?:D

eemiinahh

tack! :)<3

hejannw

vad gör du ;D

Anonym

sv; okejokej, nice!:)

hejsan ;D ja då allt är bra själv då? kram

Sv; Åh, tack :D

Jaa, jag ahr haft en bra, bra dag :D Har vart på gymmet och tränat stenhårt! Själv då? :)<3

Sv; Åh, tack :D

Jaa, jag ahr haft en bra, bra dag :D Har vart på gymmet och tränat stenhårt! Själv då? :)<3

SVAR: Nu ligger den nya designen uppe! :) Tryck F5 för att uppdatera. Kram

Anna

SV: Samma här :)

tamali

så fin bild (:

Det låter toppen :) Skicka iväg en kommentar när du lagt till mig, så gör jag detsamma för dig när det kommit upp en ny prenumerant :)



Kram ♥

reiina

Vad roligt att höra att ngn av oss mår bra iaf hahah:P



Ingenting speciellt, har vart i skolan men gick ifrån tidigt..Jag har så fruktansvärt ont hehe..Vad har du gjort då? Kram:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR