Veckans fråga;

JAG SVARAR: Min favoritaccessoar är antagligen någon handväska. Gillar min gula lilla väska, men också min svarta. Annars gillar jag mina halsband mycket också. Mina armband kan jag inte klaga på heller. :)

Kom precis hem från skolan. Ska snart iväg igen, men vi kanske hörs senare om jag inte fastnat med tyskaplugget. Ha en fin dag i alla fall. Kram! ♥

jag gillar mest armband och rosettdiadem! (a)

kram.

emma

ganska bra :) själv? :)

L

Sv; Ja det är bara bra! ;) själv då? :)<3

linda♥

sv: hahah ja typ! Ja allt är perfa, själv då? Kram♥

Amanda

Hej! fin blogg, och fina bilder.



Min favorit accessoar har jag faktiskt ingen aning :)

Sofia

Stora ringar i öronen! och armband ;-)

linda ♥

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig på min blogg nu! =D♥

svar:

okej :> hih, finns ju kvar! ^_^

Lexie

med mig är det bra :) själv?

min favorit accessoar är min klocka :)

holly

Okey det låter ju bra ^^

Hanna

Skolan oc nu pluggar jag ;) Vad har du gjort idag? :)

Åh det kan nog vara smycken till håret och halsband !

Nathalie

hehe aw tack! :) jo det är bra med mig också lite trött nu bara.. vad har du gjort idag då? kram

jag har jättemånga accessoarer jag gillar, alla möjliga stilar och sorter :) men solbrillor är ju inte fel till våren :)



svar: ja det är superkul :) jag borde strax plugga lite, själv då? :)

emma

inte så mycket skola och sen sen pluggat massa oregelbundna verb 91 st! :O haha! själv? :)

emma

ska vi lägga till varandra på bloglovein? :)

min halsduk haha :D

emma

så nu har jag lagt till dej :)

awwiee

Läs gärna mitt senaste inlägg om sex LÄSVÄRT!

förlåt om kommentaren stört dig, kraam




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR