Vårkänsla: snö blir vatten.

Hejhej! :) Idag har jag redan hunnit träna (!), stolt att jag orkade med det på en söndag. Blir en andra gång lite senare idag. Nu ska jag duscha och sedan fixa med Sofias design! Ha det bra, nu ska jag nörda Coldplays alla låtar. Kramar! ♥

Deltar i Emmys fototävling.

Sv; Oki, vad tränar du? ;) Det är bara bra själv då? ;)

claudia

coola bilder ;)

Sv; Så kul!! Jag har inte gjort något speciellt, vaknat ätit !;P

Hanna

Jo det är bra, har bara lite ont i magen.

Hur är vädret där du bor ? :)

svar:

den kostar från 100 - 250 kronor beroende på vad du är intresserad av för slags design :> <3

Hanna

Solen tittar fram då och då. just nu är det mest moln på himmlen. men innan i veckan var det upp till 11 + ;D

Josse

bara bra,sj? = )

Svar: Okej. Vad roligt, hoppas det är roliga kommentarer. =)



Jorå, det är rätt bra. Själv då? :-)

Josse

inte så mycket,sj? =)

Josse

ska träna,sj? = )

Emma

sv : Tack så mycket! Dom där var det länge sen jag ritade ;)

Hugs!

Josse

fotboll,dudå? =)

Josse

okej, förresten det skulle vara roligt att veta vart dom man skriver bor, så vart bor du? Själv bor jag i Skellefteå = )

elin

Vilke fina bilder. =)

Vad har du tränat för någto?

:)

emma

tack det är samma! :) såg att vi har lika dana kameror haha ;)

Emma

haha nja sådär, fick den i november :) dudå? :)

Ebba

Ja idag har jag städat och spelat eyetoy.

Vad har du själv gjort!



Älskar vattenbilder! Var längesen jag tog några!

nelly

sv: ja det är den värkligen :)

det är toppen med mig ! sjäv? kramkram!

Emma

sv : Bara bra, själv då?

svar: håller med, solen hade gärna fått visa sig lite mer :P

idag har jag varit runt och kollat i lite olika butiker och tagit det lugnt, dudå? :)

Camilla

Hej sötnos! är det bra med dig idag? :)

elin

~

Så lite så. =)

Nämmen de gör ja med. Hihi.

Tackså mycket, har gjort ny design ny, vad tycks?

snygg blogg!:)

Sofia

Häftiga bilder! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR