Titta vad jag fått!




Idag kom detta hem med posten! En fin tjej har gjort dem till mig och jag gillar dem! =) Två stycken för 50kr! Inte illa va? Ena är utan berlocker och andra med. Jag älskar armband, men jag måste faktiskt medge att de här är två av de finaste jag sett! Kärlek till dem. ♥

Sv; Allt är bra, bara massa trubbel i skolan bara! Jaja, själv då?

Sv; Oki, Idag har jag bara fotat med skolan !;)

sandra

sv: jodå det är bara bra med mej=) sj då?

sandra

sv: okej=) har ni soligt och fint idag eller?=)

sandra

sv: nämen fusk! här är det grått och molningt :S

sandra

sv: ja man får hoppas på det=) vi hade också regn igår, skönt att lite av den där förbaskade snön försvann!

epb.

oh tack så mycket:).

allt bra?:)

Anonym

fint armband föresten :).

det kunde ha varit bättre. själv?:)

Tuva

SVAR: Jag har varit i skolan och har bakat nu när jag kommit hem. I vilken sport tränar du? :D

Sv; Hahahah, kanske det var men har varit lite småtrötta på alla i min grupp, dom gör fan inget !;( Bara jag och en annan.

L

Sv; Japp, dom klagade på oss att vi var typ ''Boss'' bara för vi sa till dom att göra något! ;( Sen sitter dom knäpptysta och sen säger dom till läraren att vi tar för mycket plats JAJA visst gör vi det, men det är inte så lätt när dom inte säger något? :(

epb.

haha ofta jag redan skrivit det?:)

Hanna

SV; Taaack :)

ja, jag säger absolut till om jag behöver hjälp :)

Tack igen!



Fint armband ! :D

ida

Taack :)

va bra :) Jodå det är bara bra :)

emmy

jo de är bra idag, själv ? :) <3

madeleine

sv; det är bara bra :)

kramkram♥

epb.

vad ska du göra idag då?:)

det var en gång en rysk, en tysk och en bellman. då sa bellman, går du inte in på stylebyojj.blogg.se kommer det här skämtet handla om dig..

madeleine

sv; okej, tack att du svarade ;)

kramkram♥

julia (:

fantasiskt fin blogg du har! (L)

Isabelle

Sv: Tack, detsamma! :)

Anonym

Eller hur! :) Det är bra. själv? :D

sv: härlitgt! det är bara bra:

Emma

åh vilket fint armband! :}



jag har svarat på din fråga i min blogg :)

fint då!! :)

Jo det är bara bra med mig, sj? =)

KRAM

SV: Åh tack :))) <3

emmy

kommentera/rösta gärna vilken header o design du tkr är snyggast på min blogg :)

kram!

Jonna

Jaa allt är bra :) Själv?

sofie

jäjä. jag mår utmärkt! sjukt najs dag. : )

Nathalie

jättebra med mig! själv sötnos? ♥

svar: javisst kna vi följa varandra via bloglovin', din blogg är jättebra :D säg till när du lagt till mig, så lägger jag till dig med en ggn ;)

Ebba

Vilket fint armband!

supersnygga armband förresten! :D

Lexie

vad fint :D

Hanna

Inte så mycket ;P Själv ? :)

åh så fint! :)

RICHI :*

Gud vilken söt blogg du har! Har du gjort din design själv?:*

awwiee

jaha okejokej tack :)

Sv; Hihi åh tack så mycker sötis! :D



Jaa, eller hur, men nu suger vädret.... -.- Jaja, jag har håltimme och är mätt ocg glad, haha :D <3

Anonym

Vackra! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR