Tiffanyheart

Hej på er! ♥ På radion spelas hela tiden två låtar som jag påriktigt fått nog av; Ke$ha - TikTok eller Lady Gaga - Bad romance. Lite onödig information, sorry. Idag var det skola, SNÖ och nu hemma. Det har snöat hela dagen, vadå härligt? Seriöst, nu räcker det nog med snö. Ha det fint, puss!

Fanny

Svar: Ja, det är den! :)

söta foton =)

tamali

sv: haha ja tyvärr så äre ju dt :/



fiina bilder :D kram!

sv; tack så mycket! :) kram <3

Hej! =) Allt bra?



Btw, kan du rösta på mig?

Är nummer tre:

http://soetpam.blogg.se/2010/march/finalisterna-1.html

sv; de är fint, hur är de själv? :) kram <3

sv; skolan & vart hos andré, kom nyss hem eftersom han skulle träna :) själv? <3

Tack för din fråga/frågor i min frågestund. Svaren kommer att komma upp inom någon dag då jag sammanställt allting! :) Håll utkik.



Kram /Isabella

sv; härligt! :) blev de fint? jag ska till frisören den 31 ;D

Sv; Har precis köpt fika, för vi har studie dag imon kolla på min blogg! ;) <3

Sv; Alltid! ;)<3

sv; aha okey :)

sofie

sv: jaa! :(

hoppas det kommer ngt nytt program som är lika bra som de asså : )

idag är det bra med mig igen :D

självdå?

pussss :*

jo bara bra, med dig? =)

Åh, härliga bilder!



Sv; Yes, tack tack ;) ¨Älskar våren!

sofie

sv: vad skönt att höra då! :D<3

Sv: Okej, allt bra med dig? :)

Camilla

Vad gör du? ;)

Sofia

Fina bilder! (:

tamali

sv:

det är faktiskt väldigt bra här :D själv då? ♥

emma.

Hejhej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Onsdag :)

Kram Emma

J. ♥

Fina bilder du tar! Verkligen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR