Sommarkänsla! ♥

Solglasögon ger mig sommarkänsla, sååååå härligt. Nu är vägarna utan snö, man ser asfalten! ♥ Min egna favorit av dessa brills är den första från H&M. Billigast och snyggast! Finns även svart och turkos, men som sagt har jag ju en lila-period nu, hehe. Skratta inte ihjäl er ni som ska se på Wipeout ikväll! XOXO.

Ems

sv: Jaha vad kul :) är du duktig?

Lexie

snygga :D

emelie

har inte alls gjort mycket, själv? :)

Othilia

oooo snygga glajjor!! :D

Hihi taaack :D Gör det inte? konstigt...



Jo, det är bra med mig med. Kram :)

sv: oh! Ja jag skulle verkligen bli jätteglad om du ville fixa min design! :D För jag är kass på sånt. ÅH VAD GLAD JAG BLIR :D

sv; härligt:)

Tessan

Sv; Hihi tack så mycket! :D

Malin

Fin blogg :)

kram på dig

Nathalie

Jätte fin blogg du har!

H&m's solglas är helt klart min favorit & dom borde faktiskt komma hit i ett paket snart! ;)

d'§

najs glasögon ! jag diggar Adora bäst.



åååh vad man längtar till sommarn !

Amanda

de billigaste vad snyggast :D

simone

de lila var riktigt snygga!

emmy

varit i skolan, sen plugg...

själV?

kram <3

Anonym

Skit snygg dom brillorna från lindex =)

Anonym

nice:).

nja börjar bli sjuk igen

Robina

Nu har du chansen att vinna ett armband hos mig. Kika in på bloggen och anmäl dig nu ;)

A

Aa verkligen :)

Ems

sv: okej :)

jo med mig är det bra :P själv?

kram

emelie

höhö tack :)

skolan och så ska jag bara vara hemma nu, själv? :)

Sv; hihi, hur är det idag? ;)<3

Abi! ^w^

Jätte fin blogg! :)



Just nu så har jag frågestund på min blogg!

Ställ gärna en liten fråga. :)



Kram!

sv; den har varit bra det känns skönt att det bara är kvar 2 dagar i skolan:) dindå?

Othilia

Sånna från hm ska jag köpa fast turkosa, hihi :D, sen gillar jag dom från monki och pilotglasögorna, hihi :D

KRAM

martina

niice blogg, följa varandra via blogloivin? kram

snygga brillor :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR