Red stripes!



{ Tröja Only - Halsband Smyckesaffärer - Armband }

Hallåja! Kommer en liten outfit i repris, du minns väl att jag hade outfiten här också? Då med leggings, nu med ett par enkla jeans från H&M, men dem ser du inte! :) Passade på att använda mina nya armband också! Har precis städat upp i rummet så jag hittade en massa efterlängtade smycken. Och jag bara älskar silverkedar! Gör inte du det? Ha en fin helg, kram! ♥

Ems

sv: Så bra, med mig är det bra :)

vad gör du då?

kram

Stina

Svar: Jag har haft en helt underbar dag!! Allt har flytit på helt underbart :D

Din dag då? :) <3



Tack detsamma!! <3

vit skjorta med röda ränder gillas! (y)

hehe kram <3

Ems

sv: okej, svarar på kommentarer :)

haft en bra dag?

emmy

trevlig helg! <3

kram!

Othilia

hihi ja! :)

Tack detsamma! KRAM

Stina

Svar: Härligt! :D

Jag far snart till stugan, är där varje helg, och det blir nog bara att ta det lungt och se på tv :) Hur ska du spendera kvällen då?

sv: tack tack desamma! :) kram kram ^^

emma

Okej :)

tack detsamma! kram

B E C C A

SVAR: Tack så mycket!

Desamma hörru, ha en trevlig helg. Ska du göra något speciellt eller? :)

Ems

sv: jo de har jag :)

några planer inför helgen?

Ems

sv: jaha vad ska du på för träningsläger då? :)

jag ska mest slappa ^^

kram

emmy

fin bild !! :)

sv: allt är toppen! :) läs senaste inlägget så vet du nog varför (; kram

emma

Jorå, lite förkylt, men annar är det bra :)

själv? kram

Ems

sv: jaha okeej :) vad roligt, är det hela helgen? :P

sv: fredagar är bäst :D

Fin outfit:)

Joanna

Jag älskar din blogg! kanske lite mer vidioinlägg skulle höja statistiken?? :D

Anonym

Tack detsamma :)

Sofia

Snygg tröja!

Måste tacka dig en gång till för min helt gudomliga design och så vill jag berätta att jag fått mängder av mina kommentarer om vilken fin design jag har så cred till dig! Kramar

Ems

sv: okej :) känner du någon som också ska dit?

josefin

svar:

det är inte så bra med mig, sjuk :/

själv? :D

Victoria

SV: Tack det samma!



PUSS&KRAMO

XOXOX

B E C C A

SVAR: Okej, jag ska också se finalen, hoppas på att Claudia vinner. Vem vill du ska vinna :)?

KRAMAR

Stina

Svar: Ja det gör jag faktiskt! Spelar faktiskt ingen roll vem som vinner. Men jag tror faktiskt att jag ska se på så ska det låta ikväll :) vem hejar du på?

Joanna

Sv: Jahaja men din blogg e endå bra! Puss

Ems

sv: okej :) kanske inte så kul att åka om man inte känner någon, fast det är ju alltid kul att träffa nya människor :P

haft en bra vecka då?

josefin

svar:

ikväll blir det att bara ta det lungt med familjen & kolla på let's dance.

själv? :)

Ebba

Mysig tröja och fint halsband!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR