Jeans blir minishorts!

... and I like 'em! ♥ Jag kände mig kreativ och gjorde mig ett par minishorts. Mina gamla jeansshorts var ändå för små så lika bra att passa på liksom! Ett bra tips för dig som inte vill använda ett par jeans av någon anledning men inte heller slänga dem. Do like I did! Ha en fin kväll nu. Premiär för körslaget, någon som ska se? XOXO!

dlc

sv: tackk tackk :)



fint det blev ^^

dlc

sv: hehe lungt ;D

jag är sjuk idag så jag har inte gjort så mkt, själv då ?

dlc

sv: låter bra ju :)

inte så mkt faktiskt ska nog bara ta det lungt och glo tv eller ngt .. du då ?

claudia

sv: min syster har gjort den i photoshop =D

Ebba

Hehe nej tyvärr är det lite för privat :S

Men jag kan säga att det är skitjobbigt och jag har massa skuld :S Trots att allt var ett missförstånd!

claudia

sv: gullig du är tack =D

ja, jag har haft det jätte bra idag =D

sj?

dlc

sv: hehe okej ;D

Ebba

Står i inlägget!

claudia

SVAR: varit med nellie och varit på stan med henne och så =D

dusj?

claudia

svar: inte så mkt.

ska mest bara ta det lungt

sj? ?=D

SVAR: Varsegod! Och tack! =)

Med mig är det ganska så bra. Hur är det med dig då? :) Kram.

Ebba

Snygga shorts!



Ikväll blir det mys, chips ^^ Själv då?

Hejsan! hittade hit o måste säga att du har en sjukt snygg blogggdesign. du råkar inte göra såna åt andra..? (flirt flirt o hundögon) skämt o sido, jag vill önska en trevlig helg! o så.. tänkte jag ju oxå fråga om vi ska följas åt med bloglovin.. kanske? ;)

Emma

fin blogg! :)

sv: tack dsm! :)

felicia

vill du tävla om att bli månadens blogg?

klicka här :)



http://felicianielsen.blogg.se/2010/march/manadensblogg-anmal-dig.html

Emma

sv: Jo det är fint! :)

sjd? <3

josefin

fin blogg du har.)

josfin

Ja, bara bra:)

josefin

photoshop cs2:]

Emma

sv: Jag ska kolla lite tv nu :)

sjd? <3

sv: det låter bra :) jorah, med oss är det bra, förutom att vi är extremt trötta.

kram!

sirada

snyggt :D



sv: härligt :D har spenderat dagen med pappa :D själv da?

kramar :D<3

va gullig o snäll du är! =) jag kontaktar dig på måndag om det är okej, nu måste jag nämnligen sova o imorn jobbar jag 7.00-20.00 så det blir inte mkt tid vid datorn då. hoppas det är okej! =)

Anonym

sov gott finis!!

Hejsan tack för dina rader det var trevligt att läsa :)

tycker du om att läsa? Just nu finns prologen till en ny berättelse i ca 5 delar på min blogg, temat är förbjuden kärlek.

Kika in på min blogg och läs mer!

ha en fortsatt bra kväll,

kram mia :)

holly

tack :D

Ebba

Ja juste, jag visste inte att körslaget skulle vara igår, men jag såg på det. Är inte speciellt intresserad faktiskt :P

Josse

så lite så =)

SVAR: Okej. :) Vad härligt.

Inte mycket. Jag vaknade för en timme sen. själv då?

det blev ju snyggt ju! =)

svar: åh lyx, så det är fint väder hos dig? Här regnar det och jag sitter inne :)

nice! Klippte med ett par shorts häromdagen :)



SVAR: åh tack snälla du:)

Kram!

tuffa bilderna var i detsenaste inlägget :)

svar: mm hoppas jag med på :) jo det är bra, själv då?

Anonym

det vart ju jätte snyggt ;))



sv; vad bra då :)

madeleine

det vart ju jätte snyggt ;))



sv; vad bra då :)

Ebba

Hehe javisst är de söta :3

Sv; Visst är det skönt att snön smälter, jag har inte gjort något speciellt! ;) <3 Själv då?

man kan int ekommentera editt översta inlägg :< <3



svar:

awh, tack sötnos! :D det är bara bra med mig, hihi.

du är inte intresserad av att beställa en design av mig? :>

Sådär är otroliigt smart att göra. brukar göra det själv :)



Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

ellan

Shit va snyggt :)

celine

så fin sax :)



sv. jag har varit hemma hela dagen :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR