Jag idag;

{T-shirt ONLY - Kofta Divided, H&M - Leggings Lindex - Skor - I ♥ LINK }

Hallå! Här ser ni the look for today. Har invigt mina lila sneakers nu såhär passande när solen skiner (vår mätare visade att det vara 17 plusgrader i solen) och snön håller på att smälta. Jag gillar den lila färgen. Har blivit helt förälskad i lila nu faktiskt. Hehe! Ska ta mig ut en sväng nu så hörs vi senare. Kramar! ♥

Josse

vet inte riktigt,sj? =)

Svar: ja! Själv?:)

dlc

Fin blogg :)

Svar: shoppat! Du då?:)

Josse

tack,detsamma!= )

Emma

jag brukar faktiskt göra min collage i photoshop! :}

Emma

åh tack så mycket! :} jag brukar faktiskt göra mina collage i photoshop! :}

Svar: jag lyssnar på lady gaga! Du då?=)

malin

sv: i photoshop cs3 :)

Svar: jaha! Vems desing?:)

Anonym

Sv; Oki, så fin outfits, är det rikgita converse? ;)

Sv; Oki, Så fin outfis, är det riktiga converse?

Tjenixen, allt bra? :)

Ebba

Snygg outfit :O

mawaii

Sv: Tack detsamma :)

mawaii

Sv: Japp :) Sj?

Sv; Oki... ;) <3 Ja allt är bara bra med mig. Själv då?

Ebba

Jag mår bra, men allt är inte bra :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR