Inlägg nummer ett.

Hej! Nu skriver jag mitt första inlägg i den här bloggen och kan väl börja med att säga att jag fixat lite med designen som ni kanske ser. Jag är inte så bra på det här med bloggning, men jag hoppas jag blir bättre och att ni hjälper mig att bli bättre! Ni får gärna komma med förslag på vad som ska ändras, göras bättre osv... Ha en helt underbar dag! ♥

Felicia

Tur att du inte slutade blogga! :D jag gillar dina bloggdesigner! puss & kram, skumbanan!

LIENE

Tack, så glad jag blir:D jag tycker att din blogg också är fin. Det var verkligen fint, inget behöver väl ändras=)



hejannw

tack ;D

jätte fin design du har, verkligen! Gjort den helt själv?

melanie

va roligt att du börjat blogga :) kramar

hejannw

snyggt!

Jag mår toppen, förutom att jag är lite förkyld bara. själv? :)

svar: tack , detsamma :)

matilda

tack du med :D!

melanie

svar: bara bra. dudå? :)

svar: det är väl bra är lite förskyld sen rätt irreterad för har fått virus på min andra data :(

själv då?:)

kram

hejannw

skönt att du blir bättre!

jag gör inte så mycket, hade tänkt sitta här tills jag blir hungrig hhaa. Själv?

svar: väntar på mamma vi ska åkte till mammas kompis som kan fixa min dator och hon kommer snart så ska logga ut håll utkik i min blogg när jag har kommit hem :) dusj?

kram

Anonym

det är bra :D själv?

hejannw

Haha ja :D

jaokej :) jag har shoppat med en vän, själv?

svar: varit med ella dusj:)

svar: japp:)

vi har sportlov :D:D:D

hejannw

jag har sportlov nu ;)



andvänder det inte :)

hejannw

verkar som om många hade det :)



David guetta .- memories

Thinking of you - katy perry

Snow - red hot chili peppers

Svar: Tack så hjärtligt! :) Din blogg är också fin.

hejannw

ja detsamma :D

-matilda

tack så mkt :>

ja det är bra med mig ;) själv?

Anonym

Visst är dom :D Vad bra då =) Inte mycket, själV? =D

Svar: Japp allt flyter på! :) Är det bra med dig också?

SVAR: åh tack, roligt att höra :)

Rebecca

fina bilder :)

Josefine

Jättefina bilder!

Allt bra med dig?

Kram

Madde

Tack så mycket :) Vilka fina foton! Vad händer hos dig ikväll? kram

Vad kul med ny blogg, det har jag också faktiskt. Tycker din design var fin och korten med, ser fram emot att se mer av den varan!

hejsan! :) Tack så jätte mycket!

Hmmm...tips? Många bilder! ;)

Ha en underbar kväll! <3

signe

gud vilke fina bilder ! du är riktigt bra på att fota!

fin blogg!

Svar: Jag läser lite bloggar medans jag väntar på att DH ska börja (: Vad gör du?

Svar: Vad skönt med en dusch :D Du får också ha en trevlig kväll, kram!

Hanna

Vad har du för kamera ? :)

Anonym

tack det samma!½

jo det är väll bara bra! :D <3

ha en trevlig kväll!

puss<3

svar: ja vi kan följa varandra där! :)

Alina

tack! jo det är jättebra med mig:) sj då? =)

maria

tack desamma söt :) !

svar; jodå, allt är toppen! med dig då? ^^

AB PW

tack (: !

jo allt är bara bra med mig (:

sj då ?

signe

jaa allt är bra mee mig! mee dig? <3

Anonym

Okej, tack detsamma.

LIENE

sv: Idag är det toppen med mig:D Med dig då?

lisa

sv: hallo!

tack så mycket, vad glad jag blir!! :)

jag tycker din blogg är jättefin, din header är ju grym! snyggare än min ju!! du får hjälpa mig med min, haha!

ha det bäst!



kram

lugnt :). Jadå det är bara bra, hur är det själv? <3 kramkram

E M S Y

bra :D själv

Tack! Det är bara fint med mig, hur står det till med dig? Kram!

Madde

Jag kikar på tv och nu tänkte jag krypa ner i sängen. haft en fin dag? Kram

Anonym

sv; Tack så mycket!



Ja, det är bra, själv då?

Rami

NICEIGA BILDER;D

tamali

sv; tack desamma! (:



jättehärliga bilder!

rosemarie

vad ska du hitta på denna onsdag? :)

kram

tusen tack att du gillat :)

Josefine

Krya på dig!

Jo, med mig är det bra.

Dock väldigt trött och förkyld, jag också.

Ha en bra dag!

Kram

sv: tack så mkt :D

Sanna

Fin blogg :)

Allt braa med dig idag ?

melanie

svar: det är bara bra. med dig då? :)

Anonym

svar: haha oj, vart lite knasigt! men jag håller med om att ola är snyggare och att darin sjunger bättre. jag gör inte så mycket :) du?

carroo

aa allt bra?:)

sv; tips är att uppdatera ooofta, inte bara en lr två gånger om dagen utan mer! Fiska til dig läsare via dom kändare bloggarna etc.. Du måste kommentera mkt om du vill att folk ska kommentera hos dig...

EMMA

Fina bilder :D

Towe

Fin bild & fin design du har! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR