Heart candy.

Hallåja! Idag har jag då varit hemma från skolan, bakat bröd och ätit kakor (haha). Känner mig riktigt frisk nu och tror jag går till skolan imorgon, fast läkarna rekommenderade att jag inte skulle det. Men ni får ha det bra i alla fall! LOVE. ♥

jäytte bra sj? :))

powzi

Tack tack din med :)

powzi

Jo allt är bara bra :)

Johanna

va gott:D

maria

det är toppen med mig :)

härligt! :))

har inte hunnit göra nå sj? :))

josefin

sv : ja ! vem tror du att det var ?

jag tror att det kan vara markus

jag mår bra , hur mår du själv?

sv;det ärbra, själv då =)?

Jennie

sv: allt är fint med mej :)

vad gör du idag?

kram

okej gött :))

msn och bdb sj? :))

josefin

sv: ja ! jag har inte tänkt på att det var greger ;o men det kanske var han eftersomhan inte vela att dom skulle ha någon fest ;O

Daniel

åh nami - bjud mej!!!

okej :))

Nikolina

det är bra här med förutom sjukan då :/ men det går väl bättre snart hoppas jag :) Va har du för dig da'? :D

josefin

sv : gud vad läskigt om det är han !

å den dära kattarina är ju störd ;O

Har lagt till dig nu på bloglovin :) din tur! :)

Madde

Kikar in och önskar dig en riktigt fin torsdag!

- fin bild:)

åååh, vilken bra blogg :D: <3

- okej, det är bara till att blogga om dem, det gör du isåfall helt rätt i :D du gillar ju skorna, då kan du ju visa upp dina läsare det också:)



allt är bra själv också?:)

btw har du lust att rösta på mig som veckans favoritblogg här: http://annierehn.blogg.se/2010/march/finalisterna-ar.html jag är nr 1, vore supergulligt (a)

Nikolina

åh h&m har så fina grejer :D jag tittar på tv med brosan, vi ska snart äta :)

jadå helt okej :D själv?:D

vanessa

sv; ja:)

vad gör du?

kram

Anonym

sv; VFU områdes dag och snart gympa =). Själv?

linda

Skönt att höra :) Det är bra med mig också, har shoppat idag så det gör mig ännu gladare :)Vad har du gjort idag?

njaaa, idag var den värre. :(

Jennie

sv: nej jag sitter och väntar på maten. sen ska jag bara ta det lugnt ^^.

kraaam

josefin

sv : ja men gud vad läskigt är hon föll ner från trappan ;O

Johanna

ja visst är den fin:) Allt bra med dig?

Tack desamma :)!

linda

Okej vad kul :) har dom några snygga kläder nu? jag orka inte gå in och slåss med alla galna människor idag när jag var och shoppa :P haha!

Jag gör inte så mycket, sitter hemma hos min syster och tar det lugnt bara.

Vad gör du själv?

E M M A

Inte mkt :D dudå:D

- härligt å höra!

åh tack så jätte mycket, :)

AB PW

jo allt är bara bra med mig (: sj då ?<3

EMMA

INTE MKT :D SJÄLV

- vad gör du annars?:)

emma

vad gott det ser ut:)

Anonym

duktig du är på att fota!:)

Mysig bild verkligen! ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR