FRÅGESTUND!



SVAR: Tar längre slutartid och rör mig lite, hihi. :)



Tack sötis!

Emma

åh tack så hemskt mycket :} blir så glad av sånna kommentarer :D



är lite småsjuk men annars så är det bra! :} hur är det själv då?

malin

sv: skönt att höra :D jo allt är bra här med =) vad gör du då? ^^

Othilia

okej, härligt härligt!! :)

inte så mycket, tar det lugnt bara, dudå? :)

KRAMAR

terrus

hihi här kommer mina frågor åt dej:

Vilken är din favvorit maträtt?

Favorit Tv-program?

Favorit bok?

Favorit saft?

Favorit godis?

Favori kaka/paj?

Favorit "sak" att fotografera?



* Om du är på datorn, vilka sidor besöker du ?

* Vilka bloggar följer du?

* Skulle du kunna ha dagens outfit?

* Mera foton skulle oxå vara kul, skulle du kunna tänka dej att lägga in foton oftare?



* Tänkte du i framtiden köpa en "bättre" kamera, typ någon super bra systemis?

* Var köper du mest dina kläder & hur mycket pengar i månaden använder du ungefär till shopping?

* När tänkte du börja köra din moppe? :)

* Vilken/Vilka tidningar läser du?



Nu hittar jag

inte på flera

så ha en

überbra

fortsättning

på din fredag

kväll! Pussss!

Gillar du lady gaga?

Hur länge har du bloggat?

Kallar du din kamera för något?

Favorit skor?

Favorit blogg?



Ha en bra kväll:)

Camilla

Förlåt sötis, är jätte dålíg på att fråga frågor och så, men kan fråga,hhmmm, vad är din favorit färg? :)



jag ska inte göra så mycket ikväll, ta det lugnt bara :)

Härligt att höra ;D vi har haft lite tjejkväll här hemma själv ddå ? <3

SOLINA

Ja tack det är bra, med dig da? :)

Kram ♥

Sosso

Vad gillar du för typ av musik?



Älsklingsdjur?



Har du syskon?



vad använder du för kamera



Vad gillar du att fota mest



Sen har flera ställt en massa som man vill ha svar på hihi

madeleine

varför började du blogga :)



sv: okejokej ;)

malin

sv : okej =) jag vaknade typ nyss ^^

händer idag då? :D

madeleine

sv; allt är bara bra :)

sj?

kramisar (L)

malin

sv: okej :) spelar du något instrument eller? =)

ska bara ta de lungt med en kompis ^^

Sv; Inget speciellt, förlåt om jag svarade sent.

Camilla

en dålig fråga så inget att tacka för, men säg när frågorna är upp :)



med mig är det bara bra! hur är det själv? vad ska du hitta på idag?♥

cajsis

jorå de är bra :D solen skiner sj ?

Josse

fin header =)

Camilla

Det låter härlgt sötis :) jag ska ut och festa lite hiih :) kram

SOLINA

Jo men visst.. hm, vad gör du om fem år?

Din bästa, favoritfoto? som du tagit sjävklart =)

Kram ♥

- varifrån får du all inspiration till headers oså?

- har du några fototips, lixom vad man ska tänka på om man ska ta ett fint foto? ^^

- tips på att få en "kändare" blogg?

- favorit plagg i ditt eget klädskåp?

- vad har du på dig just nu?



kom inte på några fler, menmen. Ha det bäst! :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR