Dagens fråga (ny kategori!);

Min favoritmånad är definitivt JUNI! Den är bäst helt enkelt. Midsommar, varmt och härligt. I juli börjar man redan tänka på skolan, not nice, men på en fin andraplats ändå! ;)

Idag var jag med skolan och åka slalom, hur roligt som helst förutom att jag inte kan, hehe. Eller jag har ju lärt mig lite bättre nu i alla fall, men jag kan ändå inte "den rätta stilen". Men jag ramlade noll gånger! *Stolt* Ha det bra, kramar! ♥ Förresten, idag var det tio plusgrader då jag kom hem, vårtecken?

favvomånad är nog juni, och sen typ vårmånad t.ex mars o sen är det ju ibland roligt med vinter så december oxå, HAHA. Men vintern skulle tp kunna va en månad lång bara. ^^



slalom är kuuuuuligast ! <3

puss & kram

Min favoritmånad är nog också juni :) Någon sommarmånad i alla fall, och i juni fyller jag år dessutom ;D



Tusen tack för dina fina ord ♥ Det värmer verkligen! Rekommenderar dig att följa med bloglovin' så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

Olli :3

Min favoritmånad är nog Juni ^^



sv: Tack. Du hade också en jättefin blogg :3

E M M A

haha okej va ährligt:D

sv: Tack så mycket!

Du har med en fin blogg.

Det är bara bra idag faktiskt, ganska ovanligt. hehe. Hur är det själv idag då? :)

Kram ♥

Camilla

Åhh tackar sötnos! :)

det är bara bra med mig, själv då?♥

Jennifer

Sv: Gud så kul att du tycker det, tack så hemskt mycket! :)

Jotack, det knallar väl på, haha! Med dig då?

Kram

Selma

Tack desamma...

Fin blid på headern <3



Kramar

amanda

sv: hejsan :) tack så mycket, din med! Jodå, det är bara bra med mig, sj? :) kram

hah tack du, detsamma! :d

Malin

svar: tack så mycket, kika gärna in fler gånger :D

det är bra me dmig, allt bra med dig då? :)

reiina

Nämen! tack såå mycket:) Blir så glad när jag hör sådant:) själv har du en jätte fin blogg med:) Njaa..allt är bra, men jag har otroligt ont i magen och är illamående...ingen aning om varför:P



Hur mår du själv?:) Pussar

mysecreti

HEJ



JÄTTE FIN BLOGG :D

Malin

svar: jag har inte gjort så mycket idag, du då? :)

Maria

Sv: yesyes, det är super med mig! Så härligt att det börjar bli varmt ute nu också, hihih :) hur är det själv? Kram!

Jennifer

Sv: Okej, så bra!

Nedu, jag har pluggat och suttit här det mesta, städat och lite så ;D

Du själv?

Tusen tack! Nu har jag gjort detsamma för dig :) Kram!

Jennifer

Sv: Jaså, men det låter ju roligt! Slalom är riktigt kul!

Nejdu.. Antagligen kolla på TV, det kommer många bra program idag, haha! Och sedan plugga lite mer och så :)

Du själv?

Kram!

Anonym

Sv: Tack så jätte mycket! :)

Du har också jättefin blogg. ;D

Jennifer

Sv: Ja men det låter ju bra det också!

Först "halv åtta hos mig" på 4an, sedan "Dating in the dark" på 5:an och efter det "Desperate Housewives", så det är fullspäckat, haha ;D

Kram

SVAR TILL ANONYM:

Tack snälla söta! ♥ Kom ihåg att skriva in bloggadressen nästa gång. =)

tamali

sv; jorå det är bra (: själv då?

Jennifer

Sv: Haha ja, men det är ju bara roligt. Det ena programmet är ju inte det andra likt så ;D Men ja, tack detsamma snälla du :)

Kram

hejannw

fin bild :D

matilda

Härligt! Det är bra här med ^^

lisa

sv: skolan!

själv?`.)



kraam

hejannw

jadå, själv?

tamali

sv; ska strax på dans! själv då? :D ♥

eemiinahh

härligt, jorå allt är bra :)

Kram!

Sarah ^^

Min favorti månad är nog juni :3



Fin blogg du har ^^

AB PW

tack sötnos !



allt bra ?<3

sara .

SV:Tack , det värmer! Allt är bra sj?

har nog ingen favvomånad med favvo årstiden är iaf tidig sommar :) så kankse maj/juni :)



svar: åh vad bra :) jo min helg var bra den med :)



härligt med mer är 10 grader :D nu får dnön minsann smälta, har du aldrig åkt slalom innan?

Anonym

Underbart :D ! Och tack så jättemycket. Din med !

Jag mår bättre nu. Förkyldningen kanske försvinner sin väg nu, snart hoppas jag ! Själv?

Emmaa

Oj, mitt inlägg ovan, blev anonymt. Glömde skriva i :o. Men det var jag som skrev om min förkyldning x).

Malin

Jag har en mini-tävling på min blogg, klicka dig in på min blogg för mer info om du är intresserad :)



svar: oki, jag ska nog hälsa på min farmor och farfar, dd? :)

Camilla

Härligt! idag har jag bara varit på "jobbet" haha ;) själv då sötan? :)♥

alicia

sv

tack så mycket, detsamma! :)

det är bra med mig, själv?

hihi :D

sv: åh tack så mkt desamma:D



jo de är okej:) sj då?



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)

FANNI

fin blogg du har!

ställ gärna en fråga i min frågestund?!

oh tackar va söt du är :D kram

Frida

Svar: Nämen, tack så hemskt mycket! :D Kul att höra. Din är med fin! =)

Sv; Hihi okej ;)

Min favoritmånad är juni jag med! Sommar är härligt!! <3

sandra

Hejsan fin blogg verkligen kommentera gärna min. Min favorit månad är juni ;) kram

~ Becky

Min favoritmånad är december eftersom att det är jul då. :) Duktig du är på fota förresten!

Kram Becky.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR