Checking out skinnjackor!

Min favorit av dessa skinnjackor är den andra som kommer från Nelly! :) Vilken är din favorit? Slutligen, före helgen börjar på allvar kommer här en låt som är riktigt bra faktiskt (känner ni igen den från Andra avenyn?)! Den beskriver väldigt bra hur jag känner mig, eftersom jag älskar fredagar! ♥ Ha en härlig kväll, för det kommer jag ha.

The Cure - Friday I'm In Love

Mycket fin blogg måste jag säga! :>

Annie

sv: kom nyss från tandläkaren typ, sj då :)

julia (:

sv: jaa verkligen! ;)

vad gör du? :)

julia (:

sv: ja med, men ska springa upp och hämta lillebrorsan på dagis nu ;p

Anonym

oki den från nelly var snyggast ;)

madde

just nu letar jag efter att par skor :P själv?

madde

ska jag satsa på dom?

OLIIIVEEN

jag lyssnar på musik :D

den första jackan var snyggast :D

Anonym

aha :)

Sv: Tack, det är bara bra, själv då? :)

h

håller med om jackan ;)



tack :)

Anonym

rise against- hero of war ;)

Sv: Låter bra! :) Jag bloggar medans min lillasyster har okuperat min tv i rummet så störs av barnprogram hehe, själv då? :)

Anonym

jo gör det! :D

mellis

sv: hejdu!

allt är på topp!

själv då ?

hittar du på denna fredag ? :)

Lexi

Har precis köpt en från H&M:-)

Va FIN BLOGGG :9:9:) Va tycker du om vår blogg daa ;)?

Hanna

jaadå , själv ?:)

OLIIIVEEN

lil wayne haha :D

Sv: Okej det låter trevligt! :) Tack det ska jag, detsamma.

Sv; Tack ska du ha gmn du ska ha det du med tycker jag !;) <3

malin

händer ikväll? :) <3

OLIIIVEEN

sv; ja :)

Sv; Dom är jätte goda fast har ju bara smakat defence än så den andra får vänta men när jag har smakat den så kommer jag göra ett inlägg vilken som var godast och vilken som gjorde mig pigg och annat! ;) <3

- härligt jag gör inte mkt:) själv?

- vad kul ska ni göra för något sdå:)?

emilia

cool blogg! ;D

Hanna

vad gör du då? :)

UMA

sv: JAG ÄR FULL MED OBESKRIVLIG LYCKA OCH KÄRLEK! :D

själv då?

LEILA

Snygg blogg!

Kika gärna in min mä.

Vad har du för dig en fredagskväll? <3

Nancy

Tack, det samma!

malin

hahah jaap:D <3

tackdet samma <3

malin

jaha, jag vet faktikst inte :D <3

den från Nelly var snyggast ;D!

carroo

det är bara bra göruu

LIENE

Gillar den första och sista mest:)



sv: i onsdags var jag och shoppade med vänner hel dagen, idag gör jag inget särskilt.

fin blogg :)

Rami

DOM VAR RIKTIGT SNYGGA!

Anonym

av; aw tack så jätte mycket!:D

dessamma!:D

farre

hej fin blogg. Besök min blogg och skriv vad du tycker om den puss<3

yonna

klart, det är ju fredag ;D allt bra med dej då?



tack detsamma du !

Em

SV: har precis ätit en riktigt god middag :)

Sj då?

Detsamma :) Nu är fotografierna uppe :) Rösta på min blogg vilken som är din favoritsmak hos LOKA ♥

v e v v e

sv; min dag har varit bra :D



hur har din dag varit? :)

tamali

sv; skönt! (: själv har jag lov :D

Hej! Allt bra med mig idag, allt bra med du idag? Men tack du, hoppas du med får en trevlig helg :D Kram

Nathalie

Skitsnygga jackor, speciellt

den från Nelly :D

fanny

sv; haha ja det är sant, jag säger nog detsamma. helg är ju bäst :D

Snygga! :D

oh va snygga :D

Den från Lindex var väll för underbar :D

åh, älskar också skinnjackor! så sjukt bekväma! :)

sv: okej, va roligt! samma här, ska också vara med några kompisar, sedan ska jag spela match! :)

Alicia

Jaadå, sj?:)

Tack desamma du!:P<33

Sv; Hihi tack!<3 ska försöka friskna till nu ;) Men har inte du sportlov?? :) <3

Amanda

jag håller med, den från Nelly var snyggast! :)

nelly och lindex. älskar även min korta från h&m, påminner om den från lindex men ser inte liiika fejk ut :P

Emilia

Fina, men jag gillar den från Lindex mest. Lite mer mc stuk på den :}

Vad gör du gmn? Har inget att göra så jag passar på att fråga dig! ;) <3

Anonym

Dom kostar 249 kr :D

mirabelle

fan va snygga, har du köpt en av dom själv?<3

sannie

det är fin fint! hur är det själv+ ^^

Mimmii

Jag tycker den från nelly var snyggast!

Marika

Svar: Ok=) Jag ska bara ta det lugnt!:)

Själv? Åh tur att man redan har en skinnjacka, passade på att köpa en under mellandags rean, fick för ynka 149kr:)



Förresten, var med i min Veckans&Månadens blogg tävling! Kika in på min blogg och skriv i en kommentar att du är med och i vilken av dessa två kategorier. (kanske till och med i båda?:) Skulle göra mig supeglad!

- visst var dem!

okej vad mysigt, nej jag var bara hemma låg i soffan hela kvällen, finns inte så mkt annat man kan göra när man är sjuk ju :/

Jess

sv; Åh tack så mkt söta du!



Det är så snyggt med skinnjacka! :)

Cecilia

Gillar den från Lindex :)

Nr 2 och 3 var snyggast!

Den längst till höger har faktiskt min mamma, haha! Skitsnygg! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR