Veckans somriga fråga! {DEN SISTA}

JAG SVARAR: JORDGUBBAR, det är helt självklart! Tänk er en vacker sommardag med färska jordgubbar bara som så eller chokladdoppade! Härligt och smaskigt. ♥ Visst är hallon också gott, men jag skulle hellre äta jordgubbar hela sommaren. :-)



sv: jo :D



jordgubbe coh hallon är lika gott :D

ENIRA

jaha okej, jag har packat lite inför imorn och så! jordgubbar sj? <3

Anonym

Ja!



Jordgubbar :)

Ja!



Jordgubbar :)

gud så svårt. jordgubbar med grädde är ju supergott (: men älskar hallon på tårta :D

Melanie

Jordgubbar ofc !



Förresten, gör du designer till andra, din är väldigt fin;)

sv; okej, ska försöka länka bilden:)

Stina

Helt klart jordgubbar, speciellt om de är solvarma! =)

sv: varsågod :D!

sv; juste jag håller fasktiskt på att göra en ny blogg för jag vill byta bloggnamn så det kanske skulle passa bättre att den får synas där? men jag vet inte när jag är klar med den:)

sv: jag tittar på tv :) ♥

ENIRA

super gott, ju!<3

sv: jo dte är bra själv:) ?

Anonym

jodå det är bra:P

sv: jo :D!

sv: haha, inget speciellt. Håller på att somna, haha :) ♥

Linn

Hej, fin blogg. Kolla gärna in min :D

Jordgubbar helt klart!

jag skulle nog också tagit jordgubbar.. eller.. nej.. jag vet inte, haha! :D



sv; nej men eller hur :)

ja, jag älskar det :D

Elin

Oj, vad svårt :o Båda är ju sjukt goda :)

SVAR Ja verkligen :)

linn

Sv: Varsågod. Ska vi börja följa varandra via bloglovin? :D

ENIRA

haah vad gör du? <3

sv: haha, yes ;)

vad händer idag då? ♥

chris

min mamma brukar plocka och frysa in hallon så det kan jag äta när som typ så jordgubbar HELT KLART! :)

Anonym

jordgubbar ;D

Ebba

Jordgubbar!

celine

jordgubbar!!! det finns inget som är godare än jordgubbar! eller jo choklad :P haha ;D allt bra med dig denna dag?

jag måste säga hallon, åh det är så gott! :D

andrea

det beror på dagen! haha... jordgubbar funkar alltid, men hallon är ju gott som tusan :)

Louise

Jordgubbar såklart! :D <3

julia

hallon!

ALice

Sv: HALLON ♥ (^_____^)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR