Vad jag älskar:


Jo! Det är sant. Jag älskar fotografering, fotografier och allt som börjar med foto... :-) Berätta gärna du också - vad du älskar!

Jag kommer sammanställa resultat från vad ni älskar
, så skriv en kommentar och förklara vad du älskar och gärna lite närmare varför du älskar det! ♥

Anonym

Tackar :D

gnag

:D

Anonym

Hm.. Att vara med mina närmaste. Det gör mig så glad, vilket jag älskar :)

vad du heter :D kram kram glad midsommar!

Anonym

Ja:D

vad du heter :D kram kram glad midsommar!

Tack hihi :D:D allt bra?

Julia

Japp :D

sv: inte så mkt, är på en camping i örebro (:

SV :) glad, hur har dagen vart dah? kram

Anonym

sV: ja gjort idag då? ;D

aa jjag tycker det :)

smilla

sv: tack detsamma!:D

kameran du har är den jätte dyr?:D

fiin bild!:D <3 jag älskar samma som du <3

chris

ja okej :) men vad bra ändå för då måste det va lättare att kunna söka jobb sen då man kan fler språk :) behöver man inte bara söka i finlad heller ju :)

matilda

Jag älskar musik och musik-festivaler! Det bara strååålar ut gemenskap och minnen. Och såklart både skratt och tårar vilket är bra. :)

Jag älskar foto och musik. Mest musik, men ändå vääääääligt mycket foto. Sen älskar jag mina vänner och min familj. Och sommaren!



Jag älskar också din blogg :D

Julia

Vilken fin blogg!

En fråga bara: I vilket program redigerar du dina bilder? :)



Tacksam för svar.

Ha en bra dag :)

Julia

Vilken fin blogg!

En fråga bara: I vilket program redigerar du dina bilder? :)



Tacksam för svar.

Ha en bra dag :)

SOL! :)

Anonym

underbar bild!

andrea

att åka longboard. för det finns ingen härligare känsla. tillochmed att ramla på longboard är hur kul som helst! eller ja, kul... haha värt det :)



gött fin bild förresten!

amelie

Vilket fint foto!! Vad använder du för kamera? :D

emmi

vilken snygg bild!

gnag

sv; jag vet faktiskt inte vad jag älskar för att jag älskar så mycket just nu:)

Erika (:

Jag älskar... Djur! Människans bästa vän.



Speciellt kycklingar. För att dem är så himla underbart söta och gosiga! :)

erika (:

Hej, hur gör du så att det står en text i rutan när man ska skriva sin kommentar, ändrar knappen så att det står "TACK SÖTNOS!", lägger till bloglovin knappen bredvid, skriver "(bara jag som ser)" efter ordet Mejl och "Ofta är?" vid rutan som man ska kryssa i?



Tacksam för svar!

Svara gärna på min blogg, om jag glömmer att kolla på den här bloggen. :)

Jag älskar foto. Det är helt fantastiskt. Det blir för det en dröm att åka till sydafrika och fota.;)

Jag älskar att spela fotboll. Det är lätt de som ligger bland de översta på min "lista" av mest omtyckta saker :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR