Sommarklänningar från GinaTricot

Visst är dessa ljuvliga sommarklänningar så fina? Jag älskar den lilla detaljen med knappar upptills och formen på klänningen är ju fin. Dessutom blev jag superglad över alla de olika färgerna! Man måste ju hitta åtminstone en färg som passar. Tummen upp för GinaT! :-)

smilla

sv: okej inte sådär svin dyrt^^

ska du hitta på idag då??:)

sv: Tack! :}

hade du en bra midsommar igår gumman? :D♥

nelly

åh vad söta! :D

SV: jo det är bara bra, sj? kram kram ha en trevlig dag.



brukar inte tycka om gul kläder med dendära gula var skita snygg, ska nog köpa en :D kram

SV: samma här, om dom skulle plötsligt bara lägga ner gina skulle jag dö! ha det super kram

ellen

jo dom är fina (: vilken färg tycker du var finast ? av dom tre alltså :)

Den blåa vad fin ! :)

Ha en fin dag!

Cajsa

sv: Åh tack detsamma! :D Måste ha en sån klänning föresten, superfina är dom! :o

Gjort idag ? :)

ellen

sv; Haha visst är dom bra!? :) Jag har läst dom två första,den tredje tänkte jag ta ned till sicilien :) Hittade boken på akademibokhandeln :P

Julia

söta klänningar :D

hur har din dag varit? :)

kram

sv: Härligt :D Min med!

vad gör du? :}

ellen

sv; yes! gillar du också att läsa mycket ? (:

SV: :D händer i dag dah? kram

Elish

Vilken fin blogg!! ♥♥♥

SV: sammahär :D det är så dåligt väder här hos mig -.- men ha det super kram

sv: tack (:

Cajsa

JA. :) vilka somriga klänningar. :)



Hade du en bra midsommar? :)



LOVA

Åhh vad söööt!

Okej ! Inte mycket , bara slappat! :)

sv: hehe (:

Skit snygga!:D <3

Hur länge har du bloggat ? :)

tackar :D

i

ur snyggt! :D

Jättefina =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR